اخبار ورزشیفوتبال جهان

ساری: کار کردن با رونالدو، یه قدم رو به جلو است

مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس، با ابراز خوشحالی از کار کردن با کریس رونالدو، ابراز امیدواری کرد که این ستاره پرتغالی بتواند رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  “ورزش سه”، ساری بعد از یک فصل حضور در چلسی، جانشین مکس آلگری روی نیمکت یوونتوس شد و دقایقی پیش برای اولین بار به عنوان سرمربی بیانکونری مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

او می داند که کار کردن در یوونتوس، با فشار زیادی همراه است اما منتظر است تا هرچه زودتر کارش را با بازیکنان یووه از جمله کریس رونالدو آغاز کند.

او به خبرنگاران گفت:” در چلسی، من با بازیکنان بسیار خوبی کار کردم اما کار کردن با کریس رونالدو، یک قدم رو به جلو است. دوست دارم به او کمک کنم تا رکوردهای جدیدی را بشکند.”

ساری همچنین در مورد اهدافش در تیم جدید گفت:” انتظار دارم که هر روز بیدار شوم و روی پیروزی در بازی ها مطالعه کنم. کسب پیروزی های پیاپی همیشه دشوار است و یوونتوس همیشه این الزام را دارد که به پیروزی برسد اما ما از دشواری این مسئله آگاه هستیم.

باید ایده های روشنی برای دو سه بازیکنی که می توانند برای تیم سرنوشت ساز شوند، داشته باشید و سپس به آنها فضایی بدهید تا خودشان را نشان بدهند. سپس آرایش تیم با این شرایط مشخص می شود.”

این مربی باتجربه تا ۵ سال هدایت امپولی را برعهده داشت اما عملکرد خوبش در ناپولی، غول های اروپایی را متوجه او کرد:” من تمام تلاشم را در ناپولی کردم و سپس تصمیم گرفتم که یک تجربه فوق العاده در لیگ برتر داشته باشم.

یوونتوس در حال حاضر بهترین تیم ایتالیاست و به من پیشنهادی داد که فرصت بازگشت به ایتالیا را فراهم می کرد. این دستاورد بزرگ دوران حرفه ای طولانی من است.

من هیچگاه چنین عزم جدی ای برای به خدمت گرفتن یک مربی ندیده بودم. آنها شیوه فوق العاده ای برای متقاعد کردن من داشتند؛ آنها خیلی مصمم بودند.

این سفری طولانی برای من بود که با گام های کوچک طی شد. من خوشحالم که در مهمترین تیم ایتالیا هستم و این یک قدم رو به جلو، بعد از کسب تجربه در چلسی است. من برای همه باشگاه ها، ۱۰۰ درصد توانم را گذاشتم و اینجا هم همین طور خواهد بود.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا