اخبار ورزشیفوتبال جهان

ساری: ترس باعث شد تا گل بخوریم

سرمربی چلسی بعد از پیروزی مقابل فرانکفورت و راه یابی به فینال لیگ اروپا گفت: به نظرم ما در نیمه اول بازی نمایش خوبی داشتیم اما ما بعد از آن دچار بحران شدید شدیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال چلسی شب گذشته در ورزشگاه خانگی اش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان فرانکفورت بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.  در ضربات پنالتی تیم چلسی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید تا فینال لیگ اروپا با مصاف تیم های چلسی و آرسنال کاملا انگلیسی برگزار شود.

ساری، سرمربی چلسی پس از این پیروزی سخت گفت: به نظرم ما در نیمه اول بازی نمایش خوبی داشتیم اما ما بعد از آن دچار بحران شدید شدیم. مخصوصا اینکه ما در ۱۰ دقیقه ای که دچار ترس شده بودیم گل دریافت کردیم. ما تیم برتر میدان بودیم اما در وقت های اضافه دچار مشکل شدیم.

وی افزود: برای زدن ضربات پنالتی استعداد خاصی وجود ندارد. چون هر بازیکنی در تمرینات خیلی خوب شوت می زند اما در بازی امر متفاوت است. بازیکن باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشد چون تحت فشار زیاد قرار می گیرد. اکنون تیم نیاز به استراحت دارد و فرصت کمی برای آماده شدن در فینال داریم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا