اخبار ورزشیفوتبال جهان

زیدان: رقابت با بارسلونا برای قهرمانی تا آخرین هفته ادامه دارد

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل مایورکا، گفت: در بازی های گذشته خود فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی استفاده نکردیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، تیم فوتبال رئال مادرید بامداد امروز در هفته سی و یکم لالیگا به مصاف مایورکا رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

زیدان بعد از این پیروزی خانگی، گفت: ما باید با بیشترین صلابت در بازی ها حاضر شویم. مهمترین چیز در فوتبال این است که درخشش خود را از دست ندهیم. در بازی های گذشته خود فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی استفاده نکردیم. در بازی با مایورکا ۳ امتیاز ارزشمند و مهمی را کسب کردیم.

وی افزود: ما در حال تجربه کردن برخی از سبک ها هستیم. بازیکنان زیادی داریم و می توانیم از آنها استفاده کنیم. بازی خوبی انجام دادیم ولی می توانستیم بهتر از این عمل کنیم. در نهایت مهم این است که موفق شدیم ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم.

سرمربی رئال درباره رقابت نزدیک آنها با بارسلونا، گفت: تعیین قهرمان تا آخرین هفته لالیگا امری بسیار سخت است و باید تا آخرین هفته منتظر ماند. من درباره داوری صحبتی نمی کنم و راموس جواب برخی از شبهات را داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا