اخبار ورزشیتوپ و تور

زمان دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال مشخص شد

تیم ملی والیبال ایران روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف صربستان می‌رود.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی والیبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ از روز یکشنبه هشتم خردادماه اردوی تدارکاتی خود را در شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌کند.

بر اساس برنامه تدوین شده برای این اردو، شاگردان بهروز عطایی هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند داشت و این تمرینات تا ۱۳ خرداد در شهر بلگراد ادامه دارد.

همچنین دو دیدار تدارکاتی در این شهر برای بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در نظر گرفته شده است که این دیدارها در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ساعت ۱۹:۴۵ برگزار خواهد شد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران در حال حاضر هدایت تیم ملی صربستان را برعهده دارد.

مردان والیبال ایران جمعه شب ۱۳ خرداد بلگراد را به مقصد برزیلیا ترک خواهند کرد و پس از سفری طولانی مدت، بامداد یکشنبه (۱۵ خرداد) وارد شهر برزیلیا خواهند شد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها از ۱۷ تا ۲۲ خرداد در این شهر پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا