اخبار ورزشیسایر اخبار

رییس کمیته توسعه همگانی فدراسیون زورخانه ای: آکادمی های برتر زورخانه ای در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

با بررسی های به عمل آمده توسط کمیته توسعه همگانی فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی، آکادمی های زورخانه ای نمونه و استان های برتر در بیشترین تاسیس آکادمی در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

به گزارش پیشرو ورزش ، حمید باقری ، رئیس کمیته توسعه همگانی فدراسیون با اعلام این خبر بیان داشت: پس از راه اندازی و تاسیس آکادمی ها در سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ و بررسی های صورت گرفته در خصوص عملکرد آکادمی های فعال در زمینه آموزش علمی نونهالان و نوجوانان از ابتدا تا صدور گواهینامه پایان دوره و رتبه بندی آنها ، همچنین برنامه های فرهنگی جانبی اجرا شده توسط آنها ، استان های برتر که بیشترین آکادمی را ثبت نموده و همچنین آکادمی های نمونه شناسایی و معرفی شدند.

رئیس کمیته توسعه همگانی فدراسیون در ادامه افزود: بر همین اساس رؤسای محترم هیئت های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانهای یزد و اصفهان، به ترتیب با ۳۶ و ۲۴ آکادمی فعال، به عنوان هیئت های نمونه در سال ۱۴۰۲ معرفی گردیدند.

همچنین آکادمی های تختی شازند(استان مرکزی)- رحیم هدایت شهرستان بافق(استان یزد) و امیرعرب بیرجند (استان خراسان جنوبی) به عنوان آکادمی های نمونه در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در جهت توسعه همگانی این رشته ایرانی در سراسر کشور، راه اندازی آکادمی های این رشته در شهرستان های فاقد آکادمی را در دستور کار و اولویت سال جاری قرار داده ایم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا