اخبار ورزشیفوتبال ایران

رییس فراکسیون ورزش مجلس: تلاش می کنیم برای همیشه حق پخش تلویزیونی را حل کنیم

رییس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید برانجام یک اقدام اساسی در حق پخش تلویزیونی پیشنهاد کرد: باتدوین تفاهم نامه بتوانیم مطالبه به حق جامعه ورزش را جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دیدارش با دکتر سلطانی فر ،نتایج این جلسه را مثبت ارزیابی کرد.

وی با تصریح براینکه این دیدار در راستای مسئولیتش در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی محقق شده توضیح داد که در این جلسه راهکارهای تعامل با قوه قانونگذاری و این وزارتخانه با هدف توسعه ورزش در ابعاد مختلف و رفع مشکلات در سطح ملی با وزیر ورزش و جوانان به تبادل نظر پرداختیم.
فروردین در ادامه بیان کرد که در این نشست ساماندهی فدراسیون فوتبال به ویژه بحث اساسنامه مورد بررسی قرار گرفت و وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات آن انجام خواهد شد .
رییس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه یکی از اولویت های مجلس و وزارت ورزش و جوانان خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است ، تصریح کرد : قطعا از این اتفاق استقبال خوبی می شود‌.
وی ادامه داد: آنچه مسلم است تحقق خصوصی سازی در ورزش یکی از مواردی که موجب ترغیب بخش خصوصی برای حضور در عرصه ورزش خواهد شد.
فروردین یکی دیگر از موارد مطرح شده دراین دیدار را بیمه ورزشکاران عنوان کرد و از حمایت وزیر ورزش و جوانان در ارتباط خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با مهم خواندن تبلیغات محیطی در بحث درآمدهای پایدار برای باشگاه ها ، حق پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی را مورد توجه قرار داد‌.
رییس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: هفته آینده جلسه ای را با مسئولان صدا و سیما در این خصوص خواهیم داشت تا در قالب تفاهم نامه بتوانیم مطالبه به حق جامعه ورزش را جامه عمل پوشانده و یک کار اساسی در این راستا انجام دهیم.
وی اهمیت حمایت از جامعه ورزش بدلیل آسیب ناشی از کرونا را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد تهیه ی بسته های حمایتی برای ورزش را مطرح کرد.
فروردین ادامه داد: در همین راستا مجلس آمادگی دارد در بودجه ١۴٠٠ حمایت لازم را از عرصه ورزش به ویژه از باشگاه های آسیب دیده داشته باشد.
وی با تاکید برنظارت قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی در سطح ملی ،انجام کار کارشناسی در این حوزه را بسیار مهم خواند و گفت: باید تلاش کنیم بودجه های تخصیصی به ورزش به شکل بهتری هزینه شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا