اخبار ورزشیفوتبال جهان

رونالدو چگونه در منچستریونایتد بازیکنی جهانی شد؟

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است فضای کار در گذشته نزد شیاطین سرخ چنان مهیا بود که کریستیانو رونالدو را تا حد بهترین بازیکن جهان شکل داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، اوله گونار سولسشر در مصاحبه‌ای که در تاک‌اسپورت منتشر شد، نکته قابل توجهی در مورد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس و عضو سال‌های دور منچستریونایتد مطرح کرد.

سرمربی تیم انگلیسی که در سال‌‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۶ نزد تیم الدترافوردی به عنوان مهاجم ۲۳۵ بازی کرد و ۹۱ گل زد، در مقطعی هم‌‌تیمی با رونالدو بود.

گلزن سابق نروژی در این مصاحبه بیان کرد رونالدو تحت تاثیر فضای خوبی که در منچستریونایتد وجود داشت، شکل گرفت و به سطح بازیکن کاملا بزرگی رسید.

سولسشر گفت: نباید از خاطر برد که با کریستیانو رونالدو همبازی بودم و از او که بهترین بازیکن جهان است،‌شناخت دارم.

وی افزود: رونالدو از همان زمانی که به منچستر آمد، می خواست بهترین باشد اما وقتی که به یونایتد آمد، ‌تحت تاثیر فضای اینجا قرار گرفت.

سولسشر ادامه داد: ما به عنوان بازیکنان بزرگتر و با تجربه تیم، ملزم بودیم جوان‌ترها را هدایت کنیم. در آن موقع بازیکنی با استعداد و کلاس جهانی دیدیم. در مقاطعی توانستیم کمک کنیم و تا او شکل بگیرد. هر چند که فضای کار باعث پیشرفت او شد تا به مرور بازیکن کاملی شود.

رونالدو که در سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای منچستریونایتد بازی کرد،‌همراه با شیاطین سرخ ۹ افتخار کسب کرد که یکی از آن قهرمانی اروپا بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + ده =

دکمه بازگشت به بالا