اخبار ورزشیفوتبال جهان

رونالدو پس از بازنشستگی چه فعالیتی خواهد داشت

نشریه سان انگلیس مدعی شد که از برنامه آینده رونالدو در فوتبال باخبر است و او می‌خواهد به دنیای مربیگری روی آورد.

به گزارش پیشرو ورزش، امروز سان انگلیس در نشریه خود خبری اختصاصی منتشر کرد و از آینده رونالدو صحبت کرد.

سان انگلیس که خبرهای غیرواقعی در انگلیس کم نمی‌زند مدعی شد که رونالدو می‌خواهد در منچستریونایتد به فوتبالش پایان دهد.

فوق ستاره پرتغالی که در تابستان کنونی پس از ۱۱ سال دوباره به منچستریونایتد بازگشت تصمیم گرفته که در همین باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند. او قراردادی ۲ ساله با امکان تمدید سال سوم با شیاطین سرخ بسته و می‌خواهد تا ۴۰ سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کند.

سان مدعی شد که رونالدو می‌خواهد پس از ۴۰ سالگی در باشگاه منچستریونایتد مربی تیم جوانان شود و فرزندش، رونالدو جونیور را آموزش دهد.


رونالدو در ۴ بازی برای منچستریونایتد ۴ گل به ثمر رسانده تا شروعی فوق العاده داشته باشد

نشریه انگلیسی ادامه داد که منبعی در منچستریونایتد گزارش داده که رونالدو تصمیم دارد راهش در مربیگری را در این باشگاه آغاز کند. او می‌داند که بسیاری از مربیان از منچستریونایتد مسیرشان را آغاز کرده‌اند و او نیز به این تصمیم رسیده که در همینجا آغاز به کار کند.

این خبر در حالی منتشر شده که بسیاری عنوان کرده‌اند که رونالدو می‌خواهد فوتبالش را در اسپورتینگ لیسبون و کشورش پایان دهد. مادر رونالدو چند روز گذشته نیز مصاحبه‌ای کرد و گفت: می‌خواهم قبل از مرگم دوباره کریستیانو را با پیراهن اسپورتینگ ببینم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =

دکمه بازگشت به بالا