اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

رونالدو: به مربیگری اصلا فکر نمی‌کنم

ستاره تیم ملی پرتغال گفت که هیچ قصدی برای مربیگری ندارد.

به گزارش پیشرو ورزش، کریستیانو رونالدو پس از شروع فصل سوم خود با النصر، در گفت‌وگو با کانال پرتغالی NOW فاش کرد که ممکن است در این باشگاه عربستانی بازنشسته شود. 

این بازیکن ۳۹ ساله گفت: نمی‌دانم به زودی بازنشسته خواهم شد یا نه، دو یا سه سال دیگر اما احتمالاً در النصر بازنشسته خواهم شد. من در این باشگاه بسیار خوشحالم، در این کشور نیز احساس خوبی دارم. از بازی در عربستان خوشحالم و می‌خواهم ادامه دهم. 

رونالدو گفت که می‌خواهد به بازی برای پرتغال ادامه دهد، تیمی که در یورو ۲۰۲۴ آلمان قبل از شکست مقابل فرانسه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

این ستاره پرتغالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چیزی که من می خواهم این است که بتوانم در بازی های آینده به تیم ملی کمک کنم. ما لیگ ملت‌ها را پیش رو داریم و خیلی دوست دارم بازی کنم. 

بسیاری از سوپراستارها برای مربی شدن بازنشسته شده‌اند اما رونالدو مدعی است در حال حاضر چنین قصدی ندارد. 

وی گفت: در حال حاضر به مربیگری هیچ تیمی فکر نمی‌کنم. حتی به ذهن من هم نمی‌رسد و هرگز به آن فکر نکرده‌ام. نمی‌بینم که آینده ام از این طریق بگذرد. ​می‌خواهم کارهای دیگری خارج از فوتبال انجام دهم اما فقط خدا می‌داند که آینده چه خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا