اخبار ورزشیفوتبال جهان

رومنیگه: بعد از ساعت‌ها گفت‌وگو تصمیم به برکناری کواچ گرفتیم

بعد از برکناری کواچ با نظر مسئولان باشگاه هانس دیتر فلیک به صورت موقت هدایت مونیخی‌ها را بر عهده گرفت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، دقایقی پیش باشگاه بایرن مونیخ بعد از برگزاری جلسه‌ای که با حضور اولی هوینس، کارل هاینز رومنیگه و حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه و با حضور نیکو کواچ  انجام شد، اعلام کرد که دیگر مرد کروات مربی بایرن مونیخ نیست و وی با توافق طرفین از سمت خود برکنار شده است.

رومنیگه در اینباره گفت: عملکرد بایرن در هفته‌های اخیر و نتایج  به دست آمده به ما نشان داده که نیاز به تغییرات وجود دارد.من به همراه هوینس، حمیدزیچ برای ساعاتی طولانی با نیکو کواچ گفت و‌گویی صریح و جدی داشتیم و در نهایت با توافق طرفین کواچ از سمت  سرمربیگری بایرن برکنار شد.ما به دلیل این رخداد  متاسفم و ناراحت هستیم اما جا دارد اینجا از کواچ بابت تمام زحماتی که کشید از صمیم قلب از طرف باشگاه و هواداران تشکر کنم.

وی افزود: فعلاً هانس دیتر فلیک مسئولیت تیم بایرن را بر عهده خواهد داشت و برای بازی های مهم لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس و مقابل بوروسیا دورتموند شنبه هفته  آینده وی تیم را هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا