اخبار ورزشیفوتبال ایران

روشن:آقای حاجیلو نکند فکر کردی از تو می ترسم؟!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به اظهارات اصغر حاجیلو که پیرامون آکادمی استقلال صحب‌هایی مطرح کرده بود واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، اصغر حاجیلو چند روز پیش در مصاحبه ای عنوان کرد که حسن روشن از وی انتقاداتی را مطرح کرده و مدعی شده حاجیلو نباید از برخی افراد در آکادمی استفاده کند. حاجیلو تاکید کرد وقتی روشن اسم نمی آورد مخاطب متوجه نمی شود منظور روشن چه کسی است و بهتر بود روشن اسم می آورد.

روشن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات حاجیلو گفت: نمی‌دانم چرا حاجیلو چنین صحبتی را کرده، شاید او من را نمی شناسد! شما تا به حال کی دیده اید من شفاف حرف نزنم؟

وی افزود: خود حاجیلو منظور من را خوب متوجه شده اما ظاهرا نخواسته به روی خودش بیاورد. اما حالا که او اینگونه گفته من هم می گویم آقای حاجیلو، من می خواستم فقط به خودت بگویم با چه افرادی کار نکن اما حالا می گویم آقایان ابوالفضل قدیمی پور و داوود جباری را از دور و اطراف خودت دور کن. از این واضح تر بگویم؟

پیشکسوت تیم استقلال تاکید کرد: این عزیزان خرج آکادمی را در زمانی که بودند می‌دادند ولی بچه خودشان در آکادمی بود و فیکس بازی می‌کرد. من اصلا دوست ندارم حرفی بزنم و فکر می‌کنم حاجیلو خوب متوجه شده منظور من چیست. اگر او دوست دارد من شفاف تر حرف بزنم بگوید مطمئن باشد شفاف تر از این حرف خواهم زد.

وی تاکید کرد: او درباره من و رضا رجبی صحبت کرده ولی خودش هم م‌داند که رجبی کارش چیز دیگری بود و در واقع از خودش چیزی نداشت. یک روز هم به خاطر علی آقای پروین با او سلام و علیک کردم و تمام شد و رفت. حرف من این است آقای حاجیلوی عزیز شما که احتیاج نداری چرا دنبال چنین افراد هستی؟ چرا یک غیر استقلالی باید سرپرست جوانان باشد؟ شما که وضع مالی‌ات خوب است دنبال این افراد نرو.

روشن در پایان گفت: فکر می‌کنم الان واضح صحبت کرده ام یا شاید حاجیلو فکر می‌کرده من از او می ترسم؟

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا