اخبار ورزشیورزش بانوان

روستا: انتخابی المپیک جنبه بازی تدارکاتی و کسب تجربه برای ما دارد

سرعتی زن تیم ملی والیبال امیدوار است تیم ملی بتواند در انتخابی المپیک به ۲ پیروزی مقابل قزاقستان و اندونزی برسد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مینا روستا سرعتی زن تیم ملی والیبال بانوان در آخرین اردو، به ترکیب تیم ملی بانوان پیوست و جایگزین تهمینه درگزنی شد.

او رقابت‌های انتخابی المپیک را فرصتی برای کسب تجربه برای بازیکنان جوان دانست و گفت: «این اعزام عرصه‌ای است برای کسب تجربه بازیکنان جوان و بیشتر جنبه بازی تدارکاتی دارد، نه صرفا فرصتی برای کسب سهمیه المپیک. اما این مسئله باعث نمی‌شود که بازیکنان برای کسب سهمیه المپیک در جریان این رقابت‌ها تلاش نکنند. ضمن این که ترکیب تیم ملی در این رقابت‌ها با مسابقات قهرمانی آسیا که چند ماه پیش برگزار شد، متفاوت است.»

روستا درباره حضورش در ترکیب تیم ملی در آخرین مرحله اردو هم گفت: «بنا به دلایل شخصی، ۲ سالی هست که تیم ملی را همراهی نمی‌کنم. اما امسال بعد از آن که درگزنی به دلیل بیماری پدرش مجبور به ترک اردو شد، من به ترکیب تیم اضافه شدم تا به تیم ملی کمک کنم.»

وی افزود: «تیم فوق‌العاده جوان و باانگیزه است. این درحالی است که سایر کشورها با تمام قوا راهی این مسابقات شده‌اند تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند. انشاا… تیم ملی ایران هم بتواند به اهداف مدنظرش در این رقابت‌ها برسد.»

روستا با اشاره به هدف‌گذاری تیم ملی از حضور در این رقابت‌ها گفت: «برنامه‌ریزی تیم ملی ایران بیشتر روی پیروزی مقابل اندونزی و قزاقستان است. این درحالی است که کره‌جنوبی هر ساله سکودار آسیاست. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و آنالیز صورت گرفته، کادرفنی تیم ملی ایران امیدوار به برد مقابل دو تیم اندونزی و قزاقستان است و بازیکنان هم آمادگی لازم برای رقم زدن این اتفاق را دارند.»

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا