اخبار ورزشیورزش تهران

روز باشکوه بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان تهران

آئین بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با استقبال خوب همکاران قدیمی در فضایی صمیمی برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، در این مراسم باشکوه که با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مهندس هاشمی طباء، مهندس تقدس نژاد و مهندس فائقی به عنوان میهمانان ویژه در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، ابتدا حسن میرزاآقابیک، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور گرم و پرشور همکاران قدیمی، برگزاری این مراسم را حرکتی قابل تقدیر دانست که در زمان مدیریت گل محمدی رقم خورد و ابراز امیدواری کرد که چنین آئینی به پاس بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان اداره کل هرساله برگزار شود.
در این مراسم که در حضور شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مدیران ستادی اداره کل برپا شد، مهندس هاشمی طباء از تلاش های خوب گل محمدی مدیرکل تشکر کرد و گفت: به خاطر ارج نهادن به تلاشگران پیشکسوت تهران از مدیرکل تهران و همکارانش تشکر می کنم.
وی تاکید کرد: کسوت، احترام را بالا می برد و امیدوارم این نگاه همواره جاری باشد.
در ادامه گل محمدی با بیان اینکه هیچ خاطره ای دلنشین تر از دیدن زحمتکشان واقعی ورزش تهران نیست، افزود: چهره های پر از مهر و محبت، انگیزه ای برای تلاش بیشتر در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستند.
در ادامه برنامه پس از سخنان مهندس تقدس نژاد و مهندس فائقی در جهت گرامیداشت مقام شامخ بازنشستگان عرصه ورزش، ضمن اجرای برنامه های متنوع، از بازنشستگان اداره کل ورزش وجوانان استان تهران تجلیل شد.
گالری

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

دکمه بازگشت به بالا