اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

روایت «کیکر» از مصدومیت سردار آزمون

نشریه معتبر آلمانی در گزارشی به وضعیت مصدومیت مهاجم ایرانی بایرلورکوزن پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن در بازی اخیر یوزها مقابل اروگوئه احساس ناراحتی کرد و از زمین خارج شد.

نشریه «کیکر» آلمان امروز در گزارشی به وضعیت مصدومیت ستاره ایرانی و همبازی اش پاترک شیک در بازی های ملی پرداخت و از جانشین احتمالی آنها در بازی بعدی لورکوزن بعد از ایام فیفا دی پرداخت.

نشریه معتبر آلمانی در این زمینه نوشت: در حالی که دو بازیکن بین المللی بایرلورکوزن، پاتریک شیک و سردار آزمون به همراه تیم های ملی خود در اولین بازی دوستانه در ایام فیفا دی مصدوم شدند، امین عدلی ممکن است دوباره در مونیخ در دسترس جرارد سیوان سرمربی لورکوزن باشد.

شیک و آزمون در بازی‌های بین‌المللی خود برای جمهوری چک و ایران دچار مصدومیت شدند. در حالی که آزمون مچ پای خود را بانداژ کرده بود در ادامه تعویض شد، شیک ضربه دردناکی روی دستش متحمل شد. اما هر دو مهاجم مرکزی باید از هم اکنون برای بازی لورکوزن مقابل بایرن مونیخ در عصر جمعه در دسترس باشند.

اگر مهاجمانی که کشورهایشان هر کدام یک بازی دیگر را در روز سه شنبه برگزار می کنند، بدون مشکل جدی به لورکوزن بازگردند، جرارد سیوان می تواند با آنها در مونیخ برنامه ریزی کند. این امر در مورد امین عدلی نیز صدق می کند – مشروط بر اینکه معاینه اشعه ایکس او در روز دوشنبه نتیجه مورد انتظار را به همراه داشته باشد.

عدلی، ملی پوش فرانسوی زیر ۲۱ سال در بازگشت خود در اواسط آگوست در دیدار ۲-۱ مقابل اف سی آگسبورگ، استخوان ترقوه چپش شکست. اگر شکستگی به خوبی بهبود یافته باشد، بنابراین عدلی می‌تواند دوباره مبارزه کند. اگر آماده باشد این بازیکن هجومی همه‌کاره دوباره بخشی از تیم لورکوزن در مونیخ خواهد بود.

باوجود یک وقفه طولانی، این بازیکن ۲۲ ساله پس از پارگی تاندون ران خود در ماه مارس و غیبت شش ماهه از آن زمان، به استثنای بازی آگزبورگ، به اندازه کافی آماده است. سیوان توضیح می دهد: امین در دو یا سه هفته گذشته کارهای زیادی انجام داده است، زیرا مصدومیت مانع او نشد. او امیدوار است که بتواند به زودی دوباره به تیم کمک کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا