اخبار ورزشیفوتبال ایران

رفیعی: در بهترین موقع به پرسپولیس برگشتم

هافبک جدید تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم با تلاش، تمرکز خوب و گرفتن نتایج خوب کنار سایر بچه‌های تیم، محبت هواداران را جبران کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، سروش رفیعی درباره بازگشت خود به تیم پرسپولیس اظهار داشت: قطعا بابت این موضوع خیلی برای خودم خوشحال هستم. هواداران از قبل به من محبت داشتند و مطمئن هستم اکنون که این قرارداد را بسته‌ام این لطف و محبت شان ادامه دارد. امیدوارم بتوانم با تلاش و تمرکز خوب، گرفتن نتایج خوب کنار سایر بچه‌های تیم، محبت آنها را جبران کنم.

وی درخصوص اینکه سال گذشته هم بحث بازگشت او به پرسپولیس مطرح شد اما در نهایت در سپاهان ماندنی شد، گفت: سال گذشته هم بحث آمدن من به پرسپولیس بود اما در نقل و انتقالات باید همه چیز کنار هم گذاشته شود و بستر فراهم شود تا جا به جایی صورت بگیرد. فکر می‌کنم امسال بهترین و خوش موقع ترین زمان برای این اتفاق بود و از این موضوع خوشحال هستم.

هافبک جدید پرسپولیس درباره زمان قرارداد و شماره پیراهن خود، عنوان کرد: این قرارداد دو ساله است. واقعا هنوز درباره شماره پیراهن صحبت نکرده‌ام اما خوشحال می شوم دوباره سعادت پوشیدن پیراهن شماره ۷ را داشته باشم. البته ابتدا باید از آقای علی پروین اجازه بگیرم و با باشگاه هم هماهنگ کنم. همیشه هواداران بابت این موضوع به من لطف داشتند و اگر دوباره دوست داشته باشند، با اجازه گرفتن از پروین و صحبت کردن درباره شرایط باشگاه، آرزو دارم چنین اتفاقی بیفتد.

وی درباره دلیل طولانی شدن روند امضای قرارداد خود با پرسپولیس و ارتباط با هواداران در فضای مجازی، عنوان کرد: هواداران پرسپولیس حتی در این مدت که در این تیم نبودم همیشه به من لطف داشتند. آنها در فضای مجازی و بیرون نسبت به برگشت من مشتاق بودند و مرا مورد لطف قرار می‌دادند. تاکنون جواب آنها را ندادم زیرا تا امروز که این قرارداد رسمی شد، اجازه نداشتم درباره این موضوع به ویژه در فضای مجازی صحبت کنم. البته برای خیلی‌ها روشن شده بود که می‌خواهم به پرسپولیس بازگردم زیرا می‌دانستند به این قضایا علاقه دارم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: دوست دارم اینجا کارم را انجام بدهم. شرایط هم فراهم شده بود و هواداران حدس می زدند که این اتفاق بیفتد اما هیچ صحبتی در فضای مجازی نبود.

رفیعی درباره شرایط پرسپولیس در فصل جدید با توجه به قهرمان نشدن در فصل گذشته، اظهار داشت: انتظار همیشه از پرسپولیس بالا است اما خریدهای خیلی خوبی داشتیم. البته به صرف داشتن بازیکنان خوب، نمی توانید از الان درباره قهرمانی صحبت کنید. در مصاحبه مفصلی که با پیج باشگاه انجام دادم گفتم همه ما باید وظایف خود را به خوبی و تا آنجایی که از دست مان برمی‌آید، انجام بدهیم. هرکس وظیفه ای دارد. در نهایت اگر همه چیز خوب پیش برود، موفقیت و قهرمانی هم پیش می‌آید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا