اخبار ورزشیتوپ و تور

رضایت سرپرست فدراسیون والیبال از شرایط اردبیل برای میزبانی

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در بازدید از امکانات شهر اردبیل، از پیشرفت‌های این شهر ابراز رضایت کرد و ابراز داشت که اردبیل شرایط خوبی برای میزبانی لیگ ملت‌ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال بعد از حضور در شهر اردبیل و بازدید از سالن محل برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال گفت: اردبیل شرایط خیلی خوبی دارد و بسیاری از کارهای داخل سالن انجام شده و بعضی کارها نیز در حال انجام است و به زودی نور سالن هم رفع نقص خواهد شد و دیگر مسائل فیزیکی از جمله رختکن‌ها، جایگاه تماشاگران و دیگر موارد، کاملاً آماده است و مشکلی از نظر ساختاری و فیزیکی ندارد و تنها مسائل مربوط به صوت و نور است که در حال انجام است و انشالله تا ماه اردیبهشت مسائل حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه با مسئولان محلی و استانی، اضافه کرد: از نظر هتلینگ نیز شرایط بسیار خوب است و هتل‌ها را بررسی کردیم که مشکلی وجود نداشت. جلسه بسیار خوبی با استاندار داشتیم و استانداری، با تدبیر همه کمیته‌ها را چیدمان کردند. کمیته‌ها نیز با توجه به تجربه‌ای که داشتند، خیلی مسلط در حال انجام مسئولیت‌های خود هستند و هماهنگی‌های لازم برای مسائل جزئی مانند اینترنت انجام شد.
داوری که صبح روز شنبه از امکانات ارومیه بازدید کرده بود، مجددا تاکید داشت: باید مواردی که فدراسیون جهانی بر آن تاکید دارد در ارومیه با سرعت بیش‌تری انجام شود تا سالن هر چه سریع‌تر برای مسابقات لیگ ملت‌ها آماده شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا