اخبار ورزشیفوتبال ایران

رسن: تمام بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد دارند/می‌خواهیم در لیگ و جام حذفی قهرمان شویم

بازیکن عراقی پرسپولیس گفت: تمامی بازیکنان تیم از ایران و خارج از ایران پیشنهاد دارند و این مساله‌ای طبیعی است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بشار رسن در مورد نگرانی هواداران برای جدایی او از این تیم اظهار داشت: به هواداران عزیز سلام می‌کنم و من بخاطر  بخاطر ویروس کرونا و بسته بودن مسیرها دیر به تمرینات تیم اضافه شدم اما سه چهار روز است که تمریناتم را با پرسپولیس را شروع کرده‌ام. انشالله پوکر قهرمانی را به دست می‌آوریم  و چهارمین قهرمانی متوالی را با تلاش بازیکنان و مربیان به دست می‌آوریم و ۱۰ امتیاز اختلاف داریم. در لیگ ایران بازی‌ها سخت است و هیچ چیز مشخص نیست. هم در تهران و هم خارج از تهران، تلاش می‌کنیم هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان آسیا هم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی ادامه داد: با شروع بازی‌ها بدون تماشاگر انشاءالله خوب بازی می‌کنیم. در خیابان، تمرین  همه از من می‌پرسند می‌مانم یا نه؟  من نمی‌دانم چه می شود منتظر پایان فصل هستم و می‌نشینیم در پایان فصل با باشگاه صحبت می‌کنیم. هر بازیکن پرسپولیس از ایران و خارج از ایران پیشنهاد دارند و این طبیعی است. ۹ بازی لیگ برتر، ۲ بازی حذفی و ۴ بازی لیگ قهرمانان آسیا داریم و تمام تمرکزم روی این مسابقات است. هواداران تیم خیلی من را تشویق کردند و بهترین سال‌های بازی‌ام در این دو سه سال در پرسپولیس بود که خیلی بازیکن حرفه‌ای شده‌ام و انشاءالله هواداران پرسپولیس و مردم ایران همگی سالم باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا