اخبار ورزشیفوتبال ایران

رسن:به احترام هواداران پرسپولیس هرگز برای استقلال بازی نمی‌کنم/شاید به لیگ عراق برگردم

هافبک عراقی پرسپولیس عنوان کرد به احترام هواداران هرگز در آینده استقلال را انتخاب نخواهد کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در جدیدترین اظهارات خود عنوان کرد که به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس هرگز در آینده استقلال رقیب سنتی سرخ پوشان را برای بازی انتخاب نمی کند.

رسن در مصاحبه با شبکه «السومریه نیوز» عراق در پاسخ به سوال مجری برنامه که اگر باشگاه استقلال رقیب پرسپولیس به شما پیشنهاد مالی بهتری بدهد، قبول می کنید، گفت: نه به هیچ وجه قبول نمی کنم. اگر باشگاه سپاهان یا باشگاه دیگر ایرانی به من پیشنهاد دهند، شاید قبول کنم ولی پیشنهاد استقلال را به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس قبول نمی کنم.

وی افزود: هواداران پرسپولیس همیشه در مدت حضور در این باشگاه از من حمایت کردند. آنها در زمان فوت مادرم و تمام لحظات سخت حامی من بودند. هنوز درباره آینده ام تصمیم قطعی نگرفتم و ممکن است به لیگ عراق برگردم و برای الزوراء یا هر تیمی دیگری بازی کنم. آینده هنوز مشخص نیست اگر به عراق برگردم بدون شک ترجیحم نیرو هوایی است اما می توانم برای تیم های دیگر عراق نیز بازی کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا