اخبار ورزشیفوتبال جهان

رسانه اسپانیایی: بارسا، رئال و یووه در انتظار اخراج از لیگ قهرمانان اروپا

رسانه اسپانیایی گزارش داد که یوفا در حال برنامه ریزی برای اخراج ۳ باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش پیشرو ورزش، ۱۲ باشگاه در اواخر ماه فروردین سعی داشتند با تشکیل «سوپرلیگ» رقابتی دیگر به جای لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کنند و در آن به مبارزه بپردازند. این ایده تنها ۴۸ ساعت دوام آورد و باعث شد تا ۹ باشگاه از این رقابت کنار بکشند و مجازات یوفا را نیز بپذیرند.

 اما ۳ باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به سوپرلیگ وفادار ماندند و همین باعث شد تا یوفا برنامه ریزی کند تا مجازاتی سنگین برای آنها در نظر گیرد.

شب گذشته اخباری منتشر شد که یوفا پس از پایان مسابقات لیگ، جلسات خود را برای مجازات این ۳ باشگاه آغاز کرد. امروز کوپه اسپانیا مدعی شد که انتظار می‌رود که ۳ باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از این رقابت اخراج شوند و نتوانند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند.

البته هنوز مشخص نیست که یوفا آیا می‌تواند این ۳ باشگاه بزرگ اروپایی را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند؟ این ۳ باشگاه با وجود ستاره‌های بزرگ، پول فراوانی به خزانه یوفا واریز می‌کنند و عدم حضور آنها و ستاره‌ها و مربیانی که در این تیم هستند، می‌توانند ضربه‌ای بزرگ به یوفا بزند. البته یوفا تصمیم گرفته که این مسئله را نادیده گیرد و هر طور شده با ایده سوپرلیگ مخالفت کند. آنها عقیده دارند که مجازت این تیم‌ها باعث می‌شود که دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. یوفا در نظر دارد با فشار علیه این ۳ باشگاه، «ایده سوپرلیگ» کاملاً به پایان رسد و مطمئن شود که این ۳ باشگاه دیگر به یوفا پشت نخواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا