اخبار ورزشیفوتبال ایران

رحمتی: اگر شانس داشتیم برنده می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به نظر من امروز تیم ما در زمین مسابقه نباخت.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمهدی رحمتی، پس از شکست تیم فوتبال آلومینیوم مقابل نساجی در فینال جام حذفی اظهار داشت: در وهله اول باید از همه هواداران عزیز عذرخواهی کنم که تا اینجا آمدند و ما شرمنده آنها شدیم. مسئولان کارخانه و کارگران زحمت‌کش و سایر مسئولان تشکر می‌کنم که یک هفته از ما حمایت کردند. فکر می‌کنم همه مردم من را بشناسند که دوست دارم همیشه صادقانه حرف بزنم. ما امروز در زمین بازی نباختیم. به مردم خوب استان مازندران و رضا حدادیان که در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت می‌کند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ببینید چه اتفاقاتی قبل از بازی برای تیم ما رخ داد. در رختکن را روی ما قفل کرده بودند و بیش از ۲۰ دقیقه پشت در معطل شدیم. برخی‌ها وارد رختکن ما شده بودند و در را قفل کردند. زمانی که تیم حریف رسید در رختکن هم باز شد. خیلی جالب است!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد برای مسئولان برگزار کننده این مسابقه؛ حالا متوجه می‌شوم، آنها نمی‌خواستند بازی اینجا برگزار شود، چون توانایی‌اش را نداشتند. ما شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

رحمتی افزود: در فوتبال ما جا افتاده که هر کسی این کارها را انجام دهد موفق‌ خواهد بود، اما من می‌گویم عمر این اتفاقات کم است، چون مردم می‌بینند و می‌شنوند. اگر شانس داشتیم برنده می‌شدم و بازهم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. تماشاگران سرمایه‌های فوتبال ما هستند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم از ما حمایت کنند، چون راه طولانی در پیش داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا