اخبار ورزشیورزش بانوان

رحمانی: سختی‌های زیادی برای این مدال کشیدیم

دارنده مدال برنز روئینگ قهرمانی آسیا در قایق دو نفره گفت: ارزش مدال ما کمتر از طلا نیست چون من و هانیه خرسند برای این مدال سختی‌های زیادی کشیده‌ایم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس،‌نازنین رحمانی و هانیه خرسند در جریان رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا موفق شدند در ماده دونفره به مدال برنز دست پیدا کنند.

نازنین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، اظهار داشت: امسال مسابقه برای من متفاوت بود چرا که برای نخستین بار با هانیه خرسند در یک قایق نشستم و رقابت کردم. برای انتخاب این قایق چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم که خدا را شکر می‌کنم بهترین ترکیب در سنگین‌وزن همین قایق بود. حریفان زیادی حضور داشتند، ما برای طلا آمده بودیم اما متأسفانه تبدیل به برنز شد.

* ارزش مدال برنز برای من کمتر از طلا نیست

وی ادامه داد: البته ما تمام توان‌مان را گذاشتیم به همین دلیل برای شخص من ارزش این مدال برنز کم نیست چون می‌دانم چقدر من و هانیه خرسند برای این مدال سختی کشیده‌ایم و چه روزهایی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم به این مدال دست پیدا کنیم. خدا را شکر می‌کنم که دست خالی برنمی‌گردیم و نتیجه زحمات‌مان را گرفتیم. ما در این چند ماه سختی‌های زیادی داشتیم اتفاقاتی افتاد که باعث شد تمرینات‌مان جابه‌جا شود به همین دلیل تمرینات خوبی نداشتیم، البته این اتفاقات چند روز بود اما بالاخره این موضوع در قایق‌های گروهی مهم است.

* امیدوارم در مسابقه کسب سهمیه بهترین نتایج را بگیریم

ملی‌پوش روئینگ بانوان ایران در پاسخ به این سوال که قرار است ایران سال آینده در همین شهر برای مسابقات کسب سهمیه المپیک رقابت کند، شرایط را چطور می‌بینی، عنوان کرد: مسابقه کسب سهمیه المپیک در همین پیست برگزار می‌شود، سهمیه المپیک در ماده‌های سبک وزن و تک‌نفره سنگین‌وزن توزیع می‌شود، امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. من و مریم امیدی‌پارسا سال گذشته در بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق شدیم در دونفره سبک وزن مدال نقره را کسب کنیم. امیدوارم چه خودم چه ورزشکارانی که در قایق‌های کسب سهمیه می‌نشینند موفق باشند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

* کار روئینگ برای کسب سهمیه سخت است

رحمانی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه حضور شما در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شد شناختی هم از رقیبان‌تان برای کسب سهمیه المپیک داشته باشید، خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده برای کسب سهمیه المپیک اتفاقات بهتری بیفتند و شاهد مدال‌های خوشرنگ باشیم البته هنوز ترکیب برای مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو مشخص نیست اما کار روئینگ امسال بسیار سخت است؛ اگر هر ۴ قایق ایران در آسیا سهمیه بگیرد چه در بخش مردان چه در بخش زنان فقط فدراسیون جهانی یک قایق را برای کسب سهمیه معرفی خواهد کرد و این کار ما را سخت‌تر کرده است به همین دلیل رقابت در ایران بین زنان و مردان است.

* مشکل ما امکانات است

دارنده مدال برنز روئینگ قهرمانی آسیا در پایان گفت:‌ از مربیانم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند، امسال بعد از سال‌ها شرکت در قایق سبک‌وزن، در ماده سنگین‌وزن شرکت کردم. با توجه به اینکه چین و کره رقیبان سرسخت ما بودند توانستیم با فاصله کم مقام سوم را کسب کنیم این یعنی جا هست و می‌توان با تمرینات بیشتر نتایج بهتر کسب کرد، البته نتایج  ما خوب است اما مشکل امکانات است. کشورهای دیگر امکاناتی دارند که ما نداریم با این وجود توانستیم خیلی از کشورها را پشت سر گذاشته و به مدال دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا