اخبار ورزشیفوتبال ایران

ربیعی: سپاهان نیاز به صحبت من در رابطه با خودش ندارد

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: سپاهان نیاز به صحبت من در رابطه با خودش ندارد چون نشان داده که تیم و باشگاه بسیار معتبری هستند،

به گزارش پیشرو ورزش، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن اظهار کرد: سپاهان نیاز به صحبت من در رابطه با خودش ندارد چون نشان داده که تیم و باشگاه بسیار معتبری هستند. نویدکیا از لحاظ شخصیتی و فنی جزو مفاخر استان اصفهان است. سپاهان هم فوتبال بازی می‌کند و نسبتا هر دو تیم شناختی از هم داریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: برای دیدار فردا امیدوارم ما بتوانیم شرایطی که مدنظرمان هست، ایجاد شود اما تنها دغدغه من این است که ما خیلی فاصله کمی از بازی قبلی نسبت به این بازی داریم و اصلا نتوانستیم هیچ‌گونه تمرین مرتبط با آن را از لحاظ تاکتیکی داشته باشیم. به‌دلیل اینکه فقط در حالت دور ریکاوری بودیم.

وی افزود: ۱۲۰ دقیقه بازی در جام حذفی داشتیم و باید سه روز بعد آماده بازی مقابل سپاهان بودیم به هر حال آخرین بازی قبل از تعطیلات نیم‌فصل هست، می‌دانم همه تیم‌ها به خاطر فشردگی بازی‌ها مستهلک شدند اما تیم ما سختی‌های بیشتری هم به دلیل شرایط برگزاری مسابقات نسبت به تیم‌های دیگر خود دارد اما تمام انرژی، توان و تدبیرمان را در بازی فردا می‌گذاریم و آرزوی سلامتی برای بازیکنان هر دو تیم دارم.

ربیعی در خصوص مصدومان تیم متذکر شد: برای بازی فردا مقابل سپاهان مهدی کیانی و شاهین توکلی را به همراه تیم نداریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا