اخبار ورزشیفوتبال جهان

راجرز: کوتینیو عالی است اما لستر نمی تواند او را به خدمت گیرد

سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی معتقد است شانسی برای جذب کوتینیو برخلاف اخبار رسانه ها وجود ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در یکی، دو هفته گذشته برخی رسانه های اروپایی، خبردادند که باشگاه لسترسیتی به دنبال به خدمت گیری «فیلیپه کوتینیو» است.

طبق این خبرها، لستر در کنار نیوکاسل یونایتد و چلسی به عنوان مشتریان انگلیسی «وینگر برزیلی» فصل جاری تیم بایرن مونیخ آلمان مطرح شد اما «برندان راجرز» در این باره صحبت های کرد که شانس انتقال چنین فورواردی را به تیمش،  بسیار کاهش داد.

مربی موفق تیم لیگ برتری که مسئولیت نقل و انتقالات بازیکن را نیز برعهده دارد، بیان کرد:کوتینیو بازیکنی درخشان است اما به دلایلی امکان به خدمت گیری او در لستر وجود ندارد.

این چهره افزود:کوتینیو فورواری ارزشمند است اما باشگاه لستر به خاطر محدودیت های اقتصادی نمی تواند او را به خدمت گیرد. هر چند که مرتب می بینم در رسانه ها عنوان می شود، لستر به دنبال استخدام کوتینیو است.

کوتینیو که تا ۲ سال قبل در لیگ برتر انگلیس برای لیورپول بازی می کرد، تحت قرارداد بارسلونا اسپانیاست. وی در فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در اختیار بایرن مونیخ آلمان قرارگرفته است.

سایت ترانسفرمارکت نیز ارزش وی را ۷۰ میلیون یورو تخمین زده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا