اخبار ورزشیفوتبال جهان

رئیس یوفا:آنچه برای فوتبال اروپا مفید است، انجام می دهم

رئیس یوفا گفت آنچه به نفع فوتبال اروپاست، را انجام خواهد داد.

به گزارش پیشرو ورزش، فلورینتو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید حاضر نیست شکست را در ماجرای تاسیس سوپرلیگ را بپذیرد.

وی اوایل هفته جاری با همراهی ۱۱ باشگاه انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی اعلام کرد از لیگ قهرمانان اروپا خارج می شوند تا سوپر لیگ را بناکنند.

رئیس رئال از سیاست های یوفا و حتی فیفا انتقادکرد و گفت با تشکیل سوپرلیگ درآمدزایی می کند. اما وقتی که تهدیدهای یوفا و اعتراض گسترده اثر کرد و باشگاه ها یکی بعد از دیگری از حمایت با او دست برداشتند، تنها ماند. با این حال به انتقاد از یوفا ادامه داد.

در این حال آلکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در مصاحبه ایی که امروز با سایت ۲۴ اسلوونی داشت، از عالی ترین مقام باشگاه رئال انتقادکرد.

او گفت:فلورینتو می خواهد من به حرفش گوش دهم و آنچه را که می خواهد انجام دهم. اما سعی من این است آنچه را که برای فوتبال اروپا مفید است، انجام دهم.

چفرین افزود: می توانم با همه باشگاه ها صحبت کرده و درباره ایده ها تبادل نظر کنیم.برخی از باشگاه ها هستند که می خواهند در مسابقات ما بازی کنند. ما باید با آنها صحبت کنیم و مواردی که اتفاق افتاد رفع کنیم.

وی در ادامه از تصمیم باشگاه های انگلیسی که از سوپر خارج شدند، تمجید کرد. عالی ترین مقام یوفا اظهارداشت: این تصمیم خوبی بود. ما در نظر می گیریم که پذیرفتند مرتکب اشتباه شدند. چون همه ما اشتباه می کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =

دکمه بازگشت به بالا