اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانورزش تهرانویژه‌های خبری

رئیس هیات فوتبال استان تهران: دستمزد داوران را ۵۰ درصد زیاد کردیم

نیرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: مبلغ دستمزد داوران ما هم هرچقدر بوده از امروز ۵۰ درصد افزایش داده ایم.
به گزارش پیشرو ورزش، میرشاد ماجدی در خصوص برگزاری مراسم رونمایی از البسه داوران گفت: برای اولین بار است که این مراسم برگزار شد و باید از اسپانسرمان تشکر کنیم. یکی از مشکلاتی که در فوتبال تهران است مشکلات داوری است. ریزتر شدیم دیدیم در فوتبال تهران آنطور که باید و شاید از داوران تقدیر و تشکر نمی شود و به آنها احترام گذاشته نمی شود بنابراین با برنامه ریزی و نظر مشاوران کلمه احترام را روی استین داوران درج کردیم و گفتم اول باید نوشت بعد بر این نوشتن ها افزود.
رئیس هیات فوتبال تهران افزود: بهترین و با کیفت ترین لباس ها را که فدراسیون برای داوران لیگ برتر استفاده می کند را استفاده کردیم و با همان شرکت قرارداد بستیم و روی استین هم کلمه احترام را نوشتیم. حداقل شاید خواندنش باعث واکنش مثبت شود. اقایان تاج، نبی و جوادی هم در این مراسم حاضر شدند.
ماجدی افزود: مبلغ دستمزد داوران ما هم هرچقدر بوده از امروز ۵۰ درصد افزایش داده ایم و می خواهیم به داوران بگوییم به فکر شما هستیم. مطمئنا داوران ما پاک هستند و روی اصول قضاوت می کنند اما اگر چیزی در ذهن برخی است که داوران کار اشتباه می کنند می خواهم بگویم خدا را گواه می گیرم اگر بازیکن، مربی یا تیمی علیه داوری به وجود بیاورد با شدیدترین وجه با آنها برخورد می کنیم.
رئیس هیات فوتبال در مورد اعتراض های همرنگ و ابوالفضلی به داوران گفت: به هر حال بحث داوری مثل این است که بخواهید دو نفری که میلیارد ها تومان اختلاف دارند را داوری کنید حداقل ۵ یا ۱۰ درصد از ان مبلغ را باید به داور بدهید ولی متاسفانه در داوری فوتبال این اتفاق رخ نمی دهد با اقای تاج هم صحبت کردم خود ایشان هم دغدغه داوری دارد و به فکر است تا از اسپانسر یا حق پخشی که بعد می گیریم دستمزد داوران را افزایش بدهیم و حق شان را ادا کنیم اعدادی که به داوران می دهیم حق شان نیست و بیشترین تهمت ها را به آنها می زنند. فکری عاجل باید کرد. طرحی در ذهن دارم که ظرف یک ماه آینده به تاج می دهم که بودجه سازی کنیم برای داوران. اینکه مثلا اگر اسپانسری برای داوران داریم هزینه جایی دیگر نشود عددی که تاج اعلام کرد عدد بزرگی بود که درست می گوید شاید اسپانسر به این عدد نرسد.
ماجدی در مورد برگزاری مراسم گفت: از مراسم از ۱۰۰ به خودم ۶۰ می دهم فکر می کردم توانایی مان بیشتر است و چند روزی نبودم در هیات و زمان گرفته شد اما در مراسم برترین ها بهتر خواهیم بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا