اخبار ورزشیورزش تهران

رئیس هیئت هاکی جنوب شرق تهران: مهمترین موضوع برای رده های سنی مختلف در حوزه آقایان و بانوان مقوله سخت استعدادیابی هست

در ادامه گفتگوهای ورزشی به سراغ علی اسعدی راد  رئیس هیئت هاکی جنوب شرق تهران رفتیم و با ایشان به گفتگو  پرداختیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مشروح گفتگوی پیشرو ورزش با علی اسعدی راد رئیس هیئت هاکی جنوب شرق تهران تقدیم شما مخاطبین گرامی می گردد.

با سلام، ضمن تشکر از وقتی که در اختیار رسانه پیشرو ورزش قرار دادید، برنامه های سال جاری هیئت هاکی جنوب شرق تهران را تشریح کنید؟

سلام عرض می کنم خدمت شما و مخاطبین پیشرو ورزش، تقریبا ۴ ماه هست که بنده این مسئولیت رو بعهده گرفتم و از اونجایی که متأسفانه در ورزش (حالا جدا از رشته ورزشی) ساختار خیلی ضعیفی داریم مخصوصا در رشته هاکی نیاز به ایجاد زیر ساخت داریم از جمله ایجاد فضای مناسب که سعی می کنیم با تعامل با اداره ورزش و همچنین سازمانها این زیرساخت رو ایجاد کنیم که نیاز به برنامه بلند مدت داریم.
قدم بعدی ما استعدادیابی هست که این موضوع هم یه پروسه زمانبر هست. بطور خلاصه کار زیاده و باید کفش آهنی پامون کنیم که ان شاءالله بتونیم کار رو به نتیجه برسونیم

آیا هیئت هاکی جنوب شرق از ورزش بانوان در این رشته حمایت خواهد کرد؟

قطعا حمایت خواهیم کرد و بلافاصله بعد از فراهم شدن شرایط تشکیل تیم بانوان در دستور کار خواهد بود

چه برنامه هایی برای رشد ورزش بانوان در هاکی دارید؟

مهمترین موضوع چه در حوزه آقایان چه بانوان ایجاد در وضعیت موجود ایجاد زیر ساخت هست پیشرفت ورزش آقایان و بانوان مقوله جدا از هم نیست و بنده اصلا چنین دیدگاهی ندارم، اما طبیعی هست که با توجه به سری مسائل برای بانوان نیاز به شرایط مساعد و امن تری داریم

برنامه های هیئت برای حمایت از رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را اعلام کنید؟

مهمترین موضوع برای رده های سنی مختلف در حوزه آقایان و بانوان مقوله سخت استعدادیابی هست که با مذاکراتی که با هئیت استان تهران داشتیم قرار هست مربی برای ما فرستاده بشه تا بتونیم اینکار رو به نحو احسن انجام بدیم.
قدم بعدی هم تشکیل تیم و گرفتن تجهیزات هست که این موضوع هم مطرح شده و قول مساعد رو این عزیزان دادند که حمایت می کنند اما در حال حاضر مهمترین دغدغه بنده فضا برای تمرین هست

برای توسعه رشته هاکی جنوب شرق چه برنامه ی کاربردی دارید؟

رشته هاکی رشته ای هست که طی این سالها از حمایت خاصی برخوردار نبوده و جنوب شرق تهران هم از نظر در اختیار داشتن فضا واقعا محروم هست تلاش بنده این هست که در حال حاضر با سازمانها و نهادها وارد مذاکره بشیم که هم در زمینه استعدادیابی بتونیم اقدام موثر انجام بدیم و هم فضای لازم رو بوجود بیاریم.
آموزش و پرورش استان، شهرداری ها، بانکها فعلا سازمانهای هدف ما هستند برای تامین این اهداف که امیدواریم با ما همکاری کنند

سخن پایانی.

در پایان از شما کمال تشکر رو دارم به خاطر فرصتی که در اختیار بنده قرار دادید

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا