اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

رئیس فدراسیون والیبال: در هیچ سالی اینقدر رویداد و برنامه نداشتیم

رئیس فدراسیون والیبال در گزارش خود به هیات رئیسه تاکید کرد که والیبال ایران در هیچ سالی اینقدر رویداد و برنامه آماده‌سازی تیم‌های ملی را نداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا داورزنی در ابتدای نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال ضمن خوشامدگویی به حسین منصوری استاندار شهر تهران به عنوان عضو جدید هیات رئیسه، گفت: امیدوارم بتوانیم از فکر ایشان در ارتقای والیبال کشور بهره‌مند شویم و مسیر رو به رشد والیبال را با جدیت دنبال کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین از حمایت‌های سیدرضا صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک و طاهره طاهریان نایب رئیس سابق این کمیته که میهمانان ویژه نشست هیات رئیسه بودند، قدردانی کرد و گفت: جا دارد از زحمات سالیان متمادی و خدمات صادقانه آن‌ها به ورزش کشور تقدیر و تشکر کنم.

وی در تشریح گزارش عملکرد تیم‌های ملی در ۱۶ رویداد برگزار شده، تصریح کرد: دو فصل پرکاری را فدراسیون والیبال پشت سر گذاشت و در ۶ ماه گذشته یک روز خالی هم نداشتیم و در تمام رده‌های سنی اردو و برنامه‌های متعدد داشتیم.

داورزنی تاکید کرد: در هیچ سالی والیبال ایران در این حد برنامه نداشت و تحت فشار قرار نگرفته بود. برای تامین هزینه‌ها نیز تنها بودیم. سفرهای میلیاردی که تمام بودجه آن را خودمان تامین کردیم. فدراسیون والیبال روی منابع مالی خود تاکید دارد، اما زمانی که به این شکل در حق والیبال کشور اجحاف می‌شود در حالی که بیش از ۶۰ میلیون نفر مسابقات والیبال را دنبال می‌کنند. باید منابع مالی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم بودجه بیشتری برای ارتقای والیبال اختصاص دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه ضمن تشکر از اعضای رسمی و افتخاری هیات رئیسه که در دو سال اخیر در کنار فدراسیون والیبال بودند، گفت: همگی در کنار والیبال بودند تا بتوانیم مسیر سختی را طی کنیم.

داورزنی با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی زنان افزود: خوشبختانه بازی‌های باکیفیتی ارائه دادند. تیم ملی زنان ایران پوست اندازی‌ نیاز دارد تا مانند تیم مردان جوان شود و امیدوارم تا مسابقات آسیایی آینده آمادگی لازم را پیدا کند.

وی با بیان این‌که نسل جدید والیبال ایران باید پرورش یابند، گفت: مسیر برای آقایان فراهم شده است و سعی می‌کنیم برای زنان هم فراهم کنیم تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رشد والیبال زنان ایران باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری این‌که ۹۵ درصد تیم‌های والیبال زنان جهان با کادر فنی آقا در مسابقات حضور دارند، گفت: تیم ملی والیبال زنان ایران تنها یک آنالیزور آقا داشت.

داورزنی در ادامه گفت: دغدغه تمام مردم درباره انتخابی المپیک است و اوایل مهرماه سال آینده مسابقات انتخابی المپیک با حضور ۲۴ تیم در سه گروه برگزار خواهد شد که تیم‌ها براساس رنکینگ با هم مسابقه خواهند داد. در حال حاضر دهم جهان هستیم اما اختلاف کمی با تیم‌های بالاتر داریم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: در آینده جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان برتر والیبال ایران برگزار خواهیم کرد و حتما به دنبال دریافت پیشنهادات هستیم. مردم والیبال را دوست دارند و فراز و نشیب‌های تیم روی مردم تاثیر می‌گذارد. باید کارشناسی کرد که ضعف کجاست و آن را برطرف کنیم. باید منطقی‌تر نوسانات را برطرف کنیم.

داورزنی با اشاره به وضعیت امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم ملی و موضوع سربازی این ملی‌پوش کشورمان، گفت: امین یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما دائم نگران سربازی‌اش است و فدراسیون باید مسیر رشد اینگونه بازیکنان را فراهم کند. باید این مشکلات برطرف شود تا بازیکنان جوان دغدغه‌ای برای حضور در تیم ملی نداشته باشند.

وی با تاکید دوباره بر این‌که سالن‌های کشور که میزبان لیگ‌های والیبال هستند باید استاندارد باشند، گفت: چون بسیاری از بازیکنان با بازی در این سالن ها دچار آسیب می‌شوند. امسال به سازمان لیگ گفتیم که سالن‌ها باید استاندارد باشند. باشگاهی که ۴۰ میلیارد هزینه می‌کند، نباید بازیکنان در سالنش روی زمین نامناسب بازی کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =

دکمه بازگشت به بالا