اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

رئیس فدراسیون فوتبال: گروه ما در جام جهانی نسبت به برخی گروه‌‌ها بهتر است

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال هیچ چیزی ساده نیست اما اگر از من بپرسند معتقدم گروه ما در مقدماتی جام جهانی از برخی گروه‌ها بهتر است.
به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج که برای حضور در رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی حاضر شده بود، درباره انتظارات فدراسیون فوتبال از رییس‌جمهور بعدی، اظهار داشت: واقعیت این است فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. ما هیچ پدیده‌ای نداریم که در هفته یک تا ۲ میلیون نفر را به ورزشگاه‌ها بکشاند و به سلامت به خانه بازگرداند و از آن طرف نیز ۵۰ تا ۶۰ میلیون بیننده پای گیرنده تلویزیون داشته باشد.
رییس فدراسیون فوتبال افزود: خوشبختانه تعامل خوبی را با وزارت‌خانه‌ها و مخصوصا با وزارت ورزش داشته‌ایم‌. باید کرسی‌های بین‌المللی در ورزش در دولت آینده بیش‌تر شود. انتظارم از مردم این است با هر سلیقه‌ای که هستند بیایند رای بدهند. فوتبال علاوه بر کرسی‌های بین‌المللی، عناوین خوبی دارد. فوتبال ما بیستم دنیاست، فوتسال ما چهارم دنیاست، فوتبال ساحلی ما سوم دنیاست و بانوان ما هشتم جهان هستند. ما نه تنها نباید این‌ها را از دست بدهیم بلکه باید ارتقاء دهیم.
تاج با اشاره به اینکه کمبودهای سخت افزاری ورزشگاه‌ها را در فوتبال داریمو باید آنها برطرف شوند، گفت: دولت می‌تواند کمک کند تا به سرعت این اتفاق بیفتد چرا که مردم انتظار دارند. فوتبال پر از حساسیت است و هر چیزی در آن برجسته می‌شود. این حساسیت باید در حوزه دولت هم وجود داشته باشد. مطلب دوم سرمایه‌گذاری رقیبان‌ است. دولت‌ها در فوتبال هزینه زیادی می‌کنند. ببینید قطر چه اتفاقی در فوتبال رقم زده است یا قرقیزستان که در گروه ماست یا امارات را ببینید چه سرمایه گذاری کرده است. سرمایه گذاری فوق‌العاده زیادی دارند و دولت باید بداند ما چنین رقیبانی داریم.
وی ادامه داد: در آینده نزدیک ما مقدماتی جام جهانی، مسابقات جهانی فوتسال، بازی‌های جام جهانی نوجوانان و مقدماتی جوانان را داریم. مسابقات زیادی داریم و دولت باید به مجموعه فوتبال کمک کند.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد گروه ایران در مقدماتی جام جهانی تاکید کرد: در فوتبال هیچ چیزی ساده نیست و همه با قدرت می آیند، اما اگر از من بپرسند معتقدم گروه ما از برخی گروه‌ها بهتر است. خیلی خوشحالم که تیم‌های هم‌گروه ما از نظر فاصله به ما نزدیک هستند و با یک پرواز به امارات، قطر یا قرقیزستان می‌رویم. فقط کره شمالی را داریم که با قلعه‌نویی و نبی روز گذشته مفصل صحبت کردیم تا با کره شمالی ارتباط بگیریم شاید امروز این اتفاق بیفتد. درباره کره شمالی دنبال این هستیم که برای بازی به مالزی یا چین بیایند. شاید بتوانم این کار را به‌خاطر روابطی که هست انجام بدهم. اگر این اتفاق بیفتد با یک پرواز خواهیم رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =

دکمه بازگشت به بالا