اخبار ورزشیسایر اخبار

رئیس جمهور بازوبند پهلوانی کشور را بر بازوی جابر صادق‌زاده بست

رئیس جمهور عصر جمعه پس از برگزاری مسابقه پایانی کشتی پهلوانی و آیین و تشریفات زورخانه‌ای، بازوبند پهلوانی را در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران، بر بازوی پهلوان «جابر صادق‌زاده» بست.

به گزارش پیشرو ورزش، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم اهدای بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۰ و تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، پس از تماشای فینال مسابقات کشتی پهلوانی در دو وزن ۷۰ و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم، بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۰ کشور را به جابر صادق‎زاده دارنده لقب «پهلوان باشی» اهدا کرد.

رئیس جمهور در این مراسم که با مولودی‌خوانی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراه بود، از محل جایگاه ویژه به بخش عادی رفت و در کنار ورزشکاران نشست.

در مسابقات سالانه کشتی پهلوانی کشور، نفر برتر بازوبند پهلوانی را به بازو می‌بندد. پهلوان «جابر صادق‌زاده» امروز پنجاه و ششمین بازوبند پهلوانی ایران و سی و ششمین بازوبند پهلوانی پس از انقلاب اسلامی را از دست آیت‌الله رئیسی دریافت کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا