اخبار ورزشیفوتبال جهان

رئال به بایرن برای پرکردن جای خالی لواندوفسکی کمک می‌کند

رسانه آمریکایی خبر داد باشگاه بایرن مونیخ برای پرکردن جای خالی ستاره لهستانی اش به دنبال جذب مهاجم رئال است.

به گزارش پیشرو ورزش، طبق گزارش رسانه های اسپانیا رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ در یک قدمی انتقال به بارسلونا قرار دارد.

به همین خاطر مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای پرکردن جای خالی لواندوفسکی در خط حمله وارد عمل شدند. باشگاه آلمانی در صورت جدایی لواندوفسکی به بارسلونا می خواهد از مادرید جانشین این بازیکن را بیاورد.

طبق گزارش مجله “AZ” آمریکا بایرن مونیخ به دنبال جذب لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید است. مهاجم صرب به دلیل شرایط نامساعدش در برنابئو می خواهد در تابستان از رئال جدا شود.

آنچلوتی اعتقادی به یوویچ ندارد به همین خاطر بایرن مونیخ می خواهد از این فرصت به نفع خود استفاده کند و مهاجم سابق فرانکفورت که سابقه خوبی در بوندس لیگا دارد را به خدمت بگیرد.

یوویچ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ برای فرانکفورت در بوندس لیگا بازی کرد و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت و در نهایت به رئال منتقل شد.

لواندوفسکی از سال ۲۰۱۴ برای بایرن بازی می کند و در این مدت ۷ ساله برای باوارایی ها ۲۴۸ بازی انجام داده و ۳۲۳ گل به ثمر رسانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا