اخبار ورزشیفوتبال ایران

ذوب آهن ایران -الوصل امارات؛ جشن صعود در اصفهان؟

تیم فوتبال ذوب آهن ایران سه‌شنبه در اولین دیدار دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الوصل امارات است و در صورت پیروزی صعودش را قطعی می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،  تیم فوتبال ذوب آهن ایران ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه در چهارمین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوصل امارات می رود.  سبزپوشان اصفهانی در حال حاضر صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان است و در صورت پیروزی در این مسابقه ۱۰ امتیازی می‌شود و صعودش به مرحله یک هشتم قطعی می‌کند. الوصل امارات در خانه‌اش سه بر یک مغلوب ذوب آهن شد و بعید است در اصفهان بتواند مقابل جوانان ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

البته ذوب آهن قطعا حریف را دستکم نخواهد گرفت زیرا این بازی برای تیم اماراتی مسابقه مرگ و زندگی است و در صورت باخت از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد. بنابراین الوصل با تمام توان به میدان خواهد آمد. ذوب آهن هفته گذشته پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته آسیا را در اصفهان متوقف کرد و اکنون می‌خواهد با یک برد شیرین خانگی صعودش را در نصف جهان جشن بگیرد.

در بازی رفت حمید بوحمدان، ارسلان مطهری و آساگونا برای سبزپوشان گلزنی  کردند و اکنون نیز این بازیکنان به همراه سایر شاگردان منصوریان به دنبال فتح دروازه تیم اماراتی است.

جدول گروه A

۱- ذوب آهن ایران ۷ امتیاز

۲- الزورا عراق ۴ امتیاز

۳-النصر عربستان ۳ امتیاز

۴- الوصل امارات ۳ امتیاز

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا