اخبار ورزشیفوتبال ایران

ذوالفقارنسب: آزمون خودش به تیم ملی نیامد؛ کاوه رضایی به دلیل مصدومیت

کارشناس فوتبال گفت: سردار آزمون با وجود دعوت به تیم ملی خودش به اردو نیامد و خط خورد ولی کاوه رضایی ظاهرا به دلیل مصدومیت بازی با ازبکستان را از دست داده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد خط خوردن سردار آزمون و کاوه رضایی از تیم ملی فوتبال برای دیدار با ازبکستان، گفت: سردار آزمون خودش به تیم ملی نیامد این در حالی است که کی‌روش او را به اردو دعوت کرده بود اما این بازیکن به اردو نرفت اما بحث کاوه رضایی متفاوت است به هر حال در اخبار داشتیم که کاوه رضایی دچار مصدومیت شده و به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در تیم ملی مقابل ازبکستان بازی کند.

وی در مورد خط خوردن محمد خانزاده از تیم ملی گفت: تاکنون ندیده‌ایم که  این بازیکن برای تیم ملی بازی کند.

ذوالفقارنسب در مورد دیدار هفته آینده تیم ملی با ازبکستان گفت: نمی‌دانم ازبکستان با چه ترکیبی مقابل ایران قرار خواهد گرفت اما ظاهراً ازبکستان همان تیمی را که می‌خواهد به جام ملت‌های آسیا بیاورد مقابل ما قرار می‌دهد. یک سال و نیم پیش هم ازبکستان با چنین ترکیبی به ایران آمده بود اما اکنون نمی‌توانیم پیش‌داوری کنیم و باید ببینیم کیفیت تیم ازبکستان در دیدار با ایران چگونه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا