اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس کمیته ملی المپیک

سجادی: در راستای توسعه حوزه بین‌الملل با کمیته المپیک تعامل خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از اقداماتی که تمایل داریم در راستای تعامل با کمیته ملی المپیک انجام دهیم درخصوص توسعه حوزه بین الملل است.

به گزارش پیشرو ورزش به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین وزارتخاته با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا دیدار و گفتگو کردند.

سجادی در این دیدار با عرض تبریک مجدد برای انتخاب محمود خسروی‌وفا به عنوان رییس جدید کمیته ملی المپیک اظهار کرد: یکی از اقداماتی که تمایل داریم در راستای تعامل با کمیته ملی المپیک انجام دهیم درخصوص توسعه حوزه بین الملل است و اینکه از این ظرفیت درخصوص توسعه ورزش در ابعاد مختلف استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به حضور چهار هزار سمن در سراسر کشور گفت: نیروهای بالقوه‌ای در سمن‌های ما وجود دارد و می‌توان با استفاده از برنامه‌های کمیته ملی المپیک درخصوص توسعه ورزش بهره گرفت.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک می‌تواند در برگزاری المپیاد استعدادهای برتر نیز با وزارت همکاری داشته باشد و از نام و ظرفیت این کمیته در راستای شکوفایی استعدادها استفاده کرد.

محمود خسروی‌وفا نیز در این دیدار با تشکر از حمایت وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات کمیته اظهار داشت: کمیته ملی المپیک تعامل و همکاری لازم را با وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت و قطعا در تصمیم گیری‌های کلان از نظرات وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده حاکمیت بهره خواهیم گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا