اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با مشاور سازمان ورزش شهرداری تهران

سرپرست هیئت و عضو هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران با مشاور سازمان ورزش شهرداری تهران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت) با همراهی سید مجید میرهاشمی (عضو هیئت رئیسه) با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با علی خسروی (مشاور ریاست سازمان) دیدار و در خصوص توسعه و گسترش ورزش اسکواش با همکاری و مشارکت سازمان ورزش شهرداری گفتگو کردند.

علی خسروی ضمن خیرمقدم به مسئولین اسکواش جنوب شرق تهران ، بیان داشت در راستای توسعه ورزش و همگانی کردن آن در حوزه اسکواش تلاش خواهیم کرد و طی این نشست مقرر شد مسئولین هیئت جنوب شرق جهت پیگیری های لازم  در امر توسعه این رشته ی ورزشی با مسئولین ورزش شهرداری مناطق ۱۲ ، ۱۴ و ۱۵ جلسات تخصصی ای را برگزار و همچنین حمایت های لازم از طرف سازمان ورزش شهرداری تهران از هیئت اسکواش جنوب شرق تهران انجام پذیرد.

حسین شیرازی مقدم نیز ضمن قدردانی از اعلام حمایت مشاور سازمان ورزش شهرداری ، گفت: با عنایت به نبود کورت های اسکواش در حوزه جنوب شرق ، با هماهنگی اداره ورزش و جوانان این حوزه تلاش خواهیم کرد ضمن ساخت و تجهیز مجموعه اسکواش ، توسعه همگانی این رشته در سطح حوزه را داشته باشیم.

سید مجید میرهاشمی نیز حمایت سازمان ورزش شهرداری را از هیئت اسکواش و این رشته ی ورزشی اتفاقی خوب دانست و بر تعامل و همکاری های بیشتر تاکید کرد.

در پایان نیز مقرر گردید نشست های هیئت اسکواش جنوب شرق تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص همکاری های مشترک به صورت دوره ای با هدف توسعه و گسترش ورزش اسکواش در سطح حوزه جنوب شرق ادامه یابد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا