اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران به دیدار مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رفتند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت ) با همراهی علی اسعدی راد (عضو هیأت رئیسه ) و خانم قاسم زاده از مدرسین هیئت با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حسین رحیمی پور (مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست ابتدا حسین شیرازی مقدم انتصاب رحیمی پور را بعنوان مدیر روابط عمومی جدید اداره کل استان را تبریک گفت و بیان داشت: خوشحالیم که یک نفر از بدنه ی روابط عمومی اداره کل بعنوان مدیر جدید و در این جایگاه مهم مشغول به فعالیت شدند و هیئت اسکواش جنوب شرق  آمادگی خود را در جهت مشارکت های خبری ، رسانه ای در حوزه ورزش با واحد روابط عمومی این اداره کل اعلام نمود.

همچنین حسین رحیمی پور ضمن قدردانی از حضور مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران بیان داشت : شاهد فعالیت های هیئت اسکواش جنوب شرق هستیم و از اقدامات خوبتان در راستای توسعه ورزش استان تشکر می نماییم.

همچنین در این دیدار صمیمی نقطه نظرات هیئت اسکواش در خصوص توسعه این ورزش در سطح حوزه جنوب شرق و استان بیان شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا