اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با شهردار منطقه ۱۴

مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با شهردار منطقه ۱۴ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ، به منظور توسعه و گسترش ورزش اسکواش ذر سطح حوزه جنوب شرق ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق ) با همراهی مهندس سید مجید میرهاشمی و مهندس مرضیه احمد  (اعضای هیأت رئیسه هیئت اسکواش جنوب شرق) به دیدار دکتر مصطفی پور (شهردار منطقه ۱۴) رفته و با ایشان به گفتگو پرداختند.

در این دیدار صمیمی که در دفتر شهردار منطقه دارالمومنین تهران انجام پذیرفت ، طرح مدنظر ساخت و احداث مجموعه اسکواش با مشارکت هیئت اسکواش جنوب شرق و شهرداری این منطقه بیان و مورد بررسی قرار گرفت که با استقبال و موافقت دکتر مصطفی پور نیز همراه گردید.

طی این دیدار مقرر گردید بزودی از طرف شهرداری زمین های مدنظر به هیئت اسکواش جنوب شرق معرفی تا مراحل بازدید و اقدامات لازم صورت پذیرد.

همچنین در این نشست دکتر تیموری (معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴) و محسن بهدوز (مسئول ورزش آقایان شهرداری منطقه ۱۴) شرکت داشتند.

 

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا