اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با رئیس هیئت اسکواش استان تهران

مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با رئیس هیئت اسکواش استان تهران دیدار و در خصوص گسترش و توسعه این رشته به گفتگو پرداختند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت ) با همراهی سید مجید میرهاشمی و علی اسعدی راد (اعضای هیأت رئیسه ) و وحید طباطبایی (مسئول اجرایی هیئت) ضمن حضور در دفتر اداری هیئت استان تهران، با محمد آران (رئیس هیئت اسکواش استان تهران) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به منظور بسط و گسترش رشته های اسکواش ، پدل و راکت بال در سطح حوزه جنوب شرق برگزار گردیده بود ، در خصوص چگونگی برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری در رشته های فوق بحث و تبادل نظر گردید.

محمد آران(رئیس هیئت استان تهران)  نیز رضایت خود را از اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق اعلام نمود و با تشکر از فعالیت های این هیئت حمایت خود را از برنامه های اسکواش جنوب شرق پایتخت ابراز نمود.

همچنین حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت جنوب شرق تهران) ضمن اعلام گزارشی از اقدامات هیئت جنوب شرق ، توسعه و گسترش این رشته را یکی از اهداف این هیئت اعلام کرد و گفت: در ایام ویروس منحوس کرونا علاوه بر فعالیت های جهادی ، فرهنگی ، تلاش نمودیم با برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی فعالیت هیئت جنوب شرق را به جلو هدایت نماییم.

وی همچنین اعلام آمادگی هیئت اسکواش جنوب شرق را در برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری اعلام کرد.

در پایان این دیدار سید مجید میرهاشمی و علی اسعدی راد (اعضای هیأت رئیسه هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) طرح ها و نقطه نظرات سازنده خود را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این هیئت به سکاندار هیئت اسکواش استان بیان نمودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا