اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین هیأت پهلوانی و زورخانه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

مسئولین هیأت پهلوانی و زورخانه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، عباس صباغی (رئیس هیأت استان تهران) با همراهی علی اسدی دولابی و عزیزالله فتاحی (نائب رئیس و دبیر هیأت استان تهران) با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با نصرالله پریچهره دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی ابتدا عباس صباغی ضمن تبریک انتصاب شایسته ی نصرالله پریچهره به مدیرکلی ورزش استان تهران ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ی این هیأت استانی ارائه نمود.

رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در ادامه عنوان داشت در ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان تهران تلاش گردید با تشکیل آکادمی این رشته ی ارزشی ، نونهالان و نوجوانان را با ورزش و ادوات آن بیشتر آشنا نماییم.

وی همچنین از تشکیل پرونده های رتبه بندی ورزشکاران و مرشدان خبر داد و بیان داشت تلاش شده نا ضمن ارتقا سیستم ورزش در استان تهران ، آن را نظام مند کنیم.

همچنین علی اسدی دولابی ضمن بیان سوابق  مدیریت و فعالیت در هیات و اقدامات صورت گرفته در سال های قبل و نیز روابط فی مابین هیات با اداره کل و فدراسیون در سنوات گذشته گزارشی ارائه داد.

در ادامه نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین هیأت پهلوانی و زورخانه ای ، از فعالیت های صورت گرفته ورزش زورخانه ای در سطح استان تهران تشکر قدردانی کرد و حمایت خود را از این ورزش ولایی اعلام نمود.

شایان ذکر است در این دیدار دکتر ملاجعفری (معاون مدیرکل ورزش استان تهران) و دکتر زرگر (مسئول گروه قهرمانی و حرفه ای ورزش استان تهران) حضور داشتند و از عملکرد هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران تشکر و قدردانی کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا