اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با رئیس سازمان ورزش سپاه حضرت رسول تهران

حسین شیرازی مقدم ضمن حضور در ستاد فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) ،  با رئیس سازمان ورزش سپاه  تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در ادامه ی رایزنی های رئیس هیئت با ارگان ها و سازمان های مختلف در خصوص بسط و گسترش ورزش اسکواش ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) با سردار سرتیپ کاظم یزدانی (رئیس سازمان ورزش سپاه و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله) دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست ابتدا حسین شیرازی مقدم ضمن گزارشی از فعالیت های ورزش اسکواش ، آمادگی همکاری با سازمان ورزش سپاه حضرت رسول (ص) تهران را اعلام نمود.

همچنین سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش سپاه تهران نیز ضمن تشکر از حضور رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران نیز آمادگی این سازمان در همکاری و مشارکت در توسعه رشته ی اسکواش ابراز نمود.

همچنین حسین شیرازی مقدم که فرماندهی بسیج ورزشکاران اسکواش سپاه محمد رسول الله تهران را بر عهده دارد ، گزارشی از اقدامات این کانون را از ابتدای تشکیل  به سردار فرماندهی سازمان ورزش سپاه پایتخت تقدیم نمود.

در پایان نیز مقرر گردید رئیس سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله به زودی از هیئت اسکواش استان تهران و آکادمی این هیئت بازدید بعمل آورد.

شایان ذکر است در این نشست سرهنگ رنجبر (مسئول ورزش قهرمانی سپاه تهران) ، پاسدار صادقی (جانشین سازمان بسیج ورزشکاران تهران) نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا