اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق با رئیس هیئت استان تهران

رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور در هیئت استان تهران با محمد آران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) ضمن حضور در دفتر هیئت استان ، با محمد آران (رئیس هیئت  اسکواش استان تهران) دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حسین شیرازی مقدم ضمن تقدیم گزارش عملکرد ۶ ماهه ی اول سال ۱۳۹۹ هیئت اسکواش جنوب شرق به ریاست هیئت استان ، از حمایت های هیئت استان تشکر و قدردانی کرد.

همچنین طی این دیدار مقرر شد هیئت اسکواش جنوب شرق درخواست خود مبنی بر برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری و آشنایی با رشته های اسکواش ،پدل و راکتبال را جهت اجرا و برگزاری این دوره ها ، به هیئت استان ارسال نماید.

محمد آران (رئیس هیئت اسکواش استان تهران) نیز از فعالیت های صورت گرفته هیئت جنوب شرق در ۶ ماهه ی اول سال  قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل سایر هیئت حوزه ها و شهرستان ها ،  بسط و گسترش این رشته در سطح استان بیشتر گردد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =

دکمه بازگشت به بالا