اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار اسعدی راد با رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران و مدیر روابط عمومی هیئت استان به مناسبت روز روابط عمومی

علی اسعدی راد مشاور رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق به مناسبت روز روابط عمومی با حسین شیرازی مقدم دیدار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی و به منظور تبریک این روز ، علی اسعدی راد (مشاور رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران و مدیر مسئول پایگاه خبری رایکا خبر) با حضور در دفتر هیئت جنوب شرق ضمن دیدار با سکاندار اسکواش جنوب شرق و مدیر روابط عمومی هیئت استان تهران فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

همچنین شیرازی مقدم با قدردانی از حضور این مدیر رسانه ای ، گزارشی از اقدامات هیئت اسکواش جنوب شرق از ابتدای سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

وی همچنین از حمایت اسعدی راد عضو سابق هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق در حمایت از برنامه های هیئت اسکواش تشکر کرد و برای وی در مسئولیت رئیس هیئت هاکی جنوب شرق آروزی موفقیت کرد.

علی اسعدی راد ضمن تبریک روز روابط عمومی ، تلاش، کوشش و مسئولیت پذیری رئیس هیئت جنوب شرق و مدیر روابط عمومی هیئت استان تهران را در کلیه مسئولیت ها ستودنی عنوان داشت و برای شیرازی مقدم نیز آروزی موفقیت کرد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا