اخبار ورزشیفوتبال جهان

دپای تا پایان فصل فروشی نیست

باشگاه فوتبال المپیک لیون تصمیمی برای فروش ممفیس دپای در میانه فصل ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، در رسانه های اروپایی مرتب گزارش شده که بارسلونا در تدارک جذب دپای از المپیک لیون در نقل و انتقالات زمستانی است اما باشگاه فرانسوی فروش مهاجم هلندی اش را در برنامه ندارد.

ژان میشل آئولا، مدیر المپیکی ها در مصاحبه ای با RMC در این باره موضع باشگاهش را مشخص کرد.

او گفت: فکر می کنم ممفیس می تواند المپیک را به نتایجی برساند که باشگاه دنبالش است. من اولین نفری بودم که گفتم دپای به بارسلونا نخواهد رفت.

وی افزود: ظاهرا آدم های که خارج از باشگاه هستند، به حرفم گوش ندادند. آنها حرف خودشان را می زنند اما ما هم برنامه ای برای بازیکن خود داریم. این که او را حداقل تا پایان فصل حفظ می کنیم.

این مقام ادامه داد: می خواهیم در فصل جاری تا جایی که امکانش باشد، موفق عمل کنیم.لیون شروع فصل ضعیفی داشته اما ما این موقعیت را داریم که بهتر و بهتر شویم. برای این منظور از دپای استفاده می کنیم. پس او را تا پایان فصل نگه می داریم.

دپای که در گذشته برای آیندهوون و منچستریونایتد بازی کرده، از سال ۲۰۱۷ تاکنون در ۱۰۹ بازی برای المپیکی ها حضور داشته که ۴۷ گل زده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا