اخبار ورزشیفوتبال ایران

دو مشکل برای برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در کیش

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال از احتمال برگزار نشدن مراسم جشن بدرقه تیم ملی در کیش به دلیل دو مساله سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ،غلامحسین زمان‌آبادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه برگزاری جشن بدرقه تیم ملی در کیش چه شرایطی دارد،‌گفت: روابط فرهنگی فدراسیون فوتبال تمامی تمهیدات لازم را برای برگزاری یک مراسم منظم و باشکوه بدرقه تیم ملی آماده کرده است. حتی مسائل مالی و اسپانسر این مراسم هم تعیین شده ولی مهمترین هدف این است که تیم ملی با آمادگی کامل در جام ملت‌های آسیا حاضر شود و برگزاری این جشن هم برای افزایش روحیه ملی‌پوشان بود.

وی افزود: برای برگزاری این جشن دو مشکل پیش‌رو داریم اول اینکه طبق برنامه سرمربی تیم ملی، ملی‌پوشان باید ساعت ۲ بعدازظهر ۱۲ دی ماه در امارات تمرین کنند این در حالی است که تیم ملی در همان روز به جزیره کیش می‌آید اما حداکثر ۴۵ دقیقه زمان دارد تا دوباره از کیش به سمت امارات پرواز کند. مشکل دوم هم بحث خروج از کشور بازیکنان سرباز است که آنها فقط یکبار می‌توانند از کشور خارج شوند و ممکن است با ورود به جزیره کیش مشکلاتی برای این بازیکنان سرباز هم به وجود بیاید.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون ستادی را هم برای این مراسم بدرقه تشکیل داد اما تأکید کرد که تمامی این موارد به دقت رصد شود. اگر تیم ملی بتواند روز ۱۲ دی‌ماه ساعت ۸ شب تمرین کند امکان برگزاری جشن وجود دارد در غیر اینصورت ممکن است که جشن بدرقه برگزار نشود همه چیز فکر می‌کنم حداکثر تا دوشنبه‌شب یا نهایتاً سه‌شنبه مشخص شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا