اخبار ورزشیتوپ و تور

دولو: جای رحیمیِ بزرگ خالی است/ هندبال باید به حقش برسد

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: جای علیرضا رحیمیِ بزرگ در فدراسیون هندبال خالی است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت رمضانعلی دولو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون هندبال اظهار داشت: به هر حال من مطیع دستورات هستم و مسئولان هرچه صلاح بدانند را اجرا خواهم کرد. در حال حاضر به من ماموریت دادند که در فدراسیون هندبال خدمت کنم و من هم پذیرفتم.

وی ادامه داد: از روز گذشته به فدراسیون آمدم و مستقر شدم. واقعاً جالی علیرضا رحیمیِ بزرگ در فدراسیون هندبال خالی است. او در مراسم تودیع و معارفه حضور داشت و کامل با او درمورد شرایط صحبت کردم. قرار است شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنم و امیدوارم بتوانم به خوبی از عهده این کار برآیم.

سرپرست فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: ۷ هیأت استانی هندبال با سرپرست اداره می‌شوند و در گام اول باید تکلیف آنها را مشخص کنیم. پس از آن شرایط را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم خواهیم کرد. به هر حال همه باید کمک کنند تا هندبال را به حقش برسانیم.

دولو درمورد برکناری میترا نوری، عنوان کرد: واقعیت این است که من زمان زیادی نیست که کار را در دست گرفته‌ام و اطلاعات زیادی در این خصوص ندارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا