اخبار ورزشیورزش تهران

دور همی پیشکسوتان شطرنج استان تهران ؛ در شمیرانات

هیأت شطرنج شمیرانات در راستای تقویت روحیه نشاط و ارج نهادن به پیشکسوتان ، دورهمی پیشکسوتان استان تهران را در مدرسه شطرنج ذهن برتر برگزار کرد .

به گزارش پایگاه خبری پیشرو ورزش، نرگس زحمتی رئیس هیئت شطرنج شهرستان شمیرانات ، برگزاری دور همی پیشکسوتان شطرنج استان تهران با هدف تقویت روحیه نشاط و ارج نهادن به پیشکسوتان بزرگوار را گزارش کرد .
دورهمی پیشکسوتان شطرنج استان تهران با میزبانی هیأت شطرنج شهرستان شمیرانات ، در مدرسه شطرنج ذهن برتر ( خیابان دولت ) برگزار شد . در این دورهمی از تمام بانوان بیشتر از ۴۰ سال و آقایان بیشتر از ۵۰ سال ، ثبت نام رایگان به عمل آمد .
لازم به ذکر است : مسابقه با زمان ۱۵ دقیقه +۲ ثانیه برای هرحرکت ، در ۷ دور برگزار شد ؛ و قرعه کشی با جدیدترین نرم افزار سویس مینجر انجام پذیرفته بود . در صورت تساوی امتیازها در پایان دور هفتم ، به ترتیب از رویایی مستقیم ، بوخ هولز ، تعداد برد بیشتر و مجموع بوخ هولز حریفان استفاده شد .
در خاتمه : به نفرات اول تا پنجم ، نفر اول و دوم بالای ۶۵ سال ، نفر اول بانوان ، بهترین بازیکن ریتینگ کمتر از ۱۷۰۰ و یا بدون ریتینگ ، جوایزی نقدی تعلق یافت .

تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا