اخبار ورزشیفوتبال جهان

دور جدید لیگ قهرمانان اروپا در شبکه سه سیما با گزارشگر ویژه می‌آید

دور جدید لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از سه شنبه ۲۹ ام بهمن از شبکه سه سیما تقدیم علاقمندان به فوتبال خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، دور جدید لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از سه شنبه ۲۹ ام بهمن از شبکه سه سیما تقدیم علاقمندان به فوتبال خواهد شد.

تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به حضور تیم‌های صاحب نام فوتبال در این مرحله قطعا شاهد بازی های مهیجی خواهیم بود که برای مخاطبان لحظات خوبی را رقم خواهد زد.

حسین زکایی در خصوص تدارک لازم برای پخش این مسابقات گفت: با موافقت مدیر محترم گروه ورزش، محمدرضا احمدی مجری و گزارشگر جوان برنامه که مدتی باتوجه به شرایط کاری در برنامه های دیگر شبکه همکاری می کرد، مجددا به جمع ما اضافه خواهد شد و در بازی های لیگ قهرمانان در کنار رضا جاودانی مجری با سابقه برنامه حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: خاطر نشان می کنم یکشنبه شب در پایان مسابقه سلتاویگو با رئال مادرید، رضا جاودانی اشاره ای با مضمون شگفتی و حضور یکی از همکاران بعد از مدت ها در برنامه داشت و احتمالا بینندگان وفادار برنامه گزارش ورزشی متوجه حضور مجدد محمد رضا احمدی شده باشند.

زکایی در پایان گفت: مسابقه تیمهای اتلتیکو مادرید با لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از طریق برنامه گزارش ورزشی شبکه سه با گزارش جواد خیابانی و اجرای رضا جاودانی و محمد رضا احمدی تقدیم علاقه مندان به فوتبال خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا