اخبار ورزشیفوتبال ایران

دوئل‌های دیدنی مربیان و کورس تیم‌‌های مدعی

در روز دوم از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال سه مسابقه برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات، تیم صدرنشین میزبان تیم چهارم جدول لیگ است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در روز دوم از هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال سه دیدار جذاب برگزار می‌شود. تیم صدرنشین گل‌گهر میزبان تیم آلومینیوم اراک است. گل گهر در صورت باخت هم صدر جدول را از دست نمی‌دهد اما شاگردان بگوویچ برای افزایش فاصله امتیازی‌شان و فرار بزرگ به سوی جدول تلاش می‌کنند. آلومینیوم اراک هم حواشی پیدا کرد. با این حال آلومینیوم هم برای رسیدن به جمع مدعیان تلاش می‌کند و برای کسب سه امتیاز بازی خواهد کرد به همین دلیل این مسابقه یکی از جذاب‌ترین مسابقه‌های هفته می‌تواند محسوب شود.

مس کرمان که با دست نشان در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته تا رده ششم جدول سقوط کرده با این حال این تیم پر امکانات به دنبال بازگشت به جمع مدعیان صعود است ولی این هفته کار دشواری در پیش دارد. شاهین شهرداری بوشهر با حضور عبدالله ویسی قطعا شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد او جانشین محمود فکری در این تیم شده است. تقابل دست نشان و ویسی جالب خواهد بود بخصوص اینکه هر دو تیم هم به دنبال سه امتیاز هستند. شاهین دوست ندارد رتبه سومی‌اش در جدول لیگ به خطر بیفتد.

شهرداری ماهشهر با مجید نامجو مطلق هنوز بردی به دست نیاورده و تا رده پانزدهم جدول سقوط کرده است و این هفته این تیم در خانه میزبان تیم قشقایی شیراز رده هشتمی است. قشقایی به دنبال حضور در میانه جدول هستند و به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و نامجو مطلق هم اگر می‌خواهد همچنان در لیگ یک با تیمش بماند باید پیروز شود.

برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ یک:

چهارشنبه ۱۷ دی ۹۷
استقلال جنوب تهران -خونه به خونه مازندران – ساعت ۱۴- ورزشگاه  پاس قوامین
شهرداری تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۴- ورزشگاه  اختصاصی شهرداری
اکسین البرز- نود ارومیه– ساعت ۱۴- ورزشگاه  انقلاب
فجرسپاسی شیراز -کارون اروند خرمشهر– ساعت ۱۴- ورزشگاه  پارس
پنجشنبه ۱۸ دی ۹۷
مس کرمان -شاهین شهرداری بوشهر – ساعت ۱۴- ورزشگاه  امام علی
گل گهر سیرجان- آلومینیوم اراک – ساعت ۱۴- ورزشگاه  امام علی
شهرداری ماهشهر – قشقایی شیراز – ساعت ۱۴:۱۵- ورزشگاه  شهد

جدول رده بندی لیگ یک:

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا