اخبار ورزشیفوتبال ایران

دنیزلی: مدعیان لیگ تا هفته بیست و دوم مشخص خواهند شد

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: مدعیان قهرمانی تا هفته بیست و دوم خود را نشان خواهند داد و من قول داده‌ام تراکتور را قهرمان کنم و امیدوارم هدفم محقق شود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از ارومیه، مصطفی دنیزلی در نشست خبری بعد از بازی با نود ارومیه که منجر به صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد، اظهار داشت: بازی خوبی بود و با وجود اینکه سختی زیادی کشیدیم اما از بازیکنان تیمم راضی هستم. ما دو روز پیش تمرین پرفشاری داشتیم و امروز هم یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام دادیم که حکم دیدار تدارکاتی برای ما را داشت.

وی افزود: متاسفانه به خاطر لغو چند باره بازی و سفر چند ساعته به ارومیه برنامه‌های ما به هم ریخت و ما تصور می‌کردیم بازی در نود دقیقه تمام می‌شود ولی خوشحالم به مرحله بعد صعود کردیم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: نود ارومیه تیم خوبی است و امیدوارم سال آینده به لیگ برتر صعود کند و در آنجا با هم رقابت کنیم اما معتقدم بازی امروز بازی سختی بود چون کار در زمین چمن مصنوعی خیلی سخت است.

دنیزلی با تاکید بر اینکه تیمش در لیگ برتر ۱۰ بازی انجام داده است، گفت: یک بخشی از لیگ را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه از حالا ۵ بازی در داخل خانه داریم. معتقدم در هفته بیست و دوم لیگ برتر مدعیان اصلی قهرمانی مشخص خواهند شد و نهایتا سه تیم خودشان را در بالای جدول حفظ خواهند کرد. من قول دادم تراکتور را قهرمان کنم و امیدوارم این هدف من محقق شود.

وی در پایان در خصوص حاج‌صفی گفت: مصدومیت حاج‌صفی برطرف شده و او امشب به تبریز سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا