اخبار ورزشیفوتبال ایران

دنیزلی درگفت وگو با تی‌آر‌تی: تعصب بالای هواداران تراکتور مسئولیت سنگینی روی شانه ما می‌گذارد

سرمربی تراکتور گفت: هواداران تراکتور یکی از پرشور‌ترین و علاقمند‌ترین تماشاگران جهان هستند که به تیم خود تعصب بالایی دارند و همین موضوع مسولیت سنگینی را روی دوش ما می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور در فصل۹۸/۹۹ لیگ برتر ایران در گفت‌و‌گو با TRT اسپور به مسائل روز فوتبال ایران تا انتقال ستاره‌هایی چون فالکائو و دیگو کاستا به لیگ ترکیه پاسخ داد.

سرمربی تراکتور در مورد بحث روز بازار نقل و انتقالات سوپر لیگ ترکیه گفت: نمی دانم رسانه‌ها و باشگاه‌های ترکیه چه اصرای دارند با مطرح کردن نام‌های بزرگ خود و هواداران باشگاه‌ها را خسته و سپس سرخورده کنند.هیچی لزومی ندارد نام یک ستاره را یک ماه بر سر زبان‌ها بیندازند و سپس اعلام کنند که وی به ترکیه نمی‌آید.فالکائو و دیگو کاستا بازیکنان بزرگ و نام‌های بزرگی هستند.ترانسفر بزرگ  جای خود و نام بزرگ جای خودش را دارد.این نوع خرید‌های گرانقیمت نه تنها سرمایه‌گذاری نیست بلکه بر باد دادن اندوخته باشگاه‌ها است و هیچ برگشتی ندارد.در فوتبال باید اقتصاد بازدهی را در دستور کار قرار داد.

دنیزلی با اشاره به کمپ ۱۰ روز مفید در ارزروم به همراه تراکتور به دلیل ارتفاع خوب از سطح دریا و امکانات مناسب اظهار داشت:فوتبال دوستان ایرانی‌ها وجه تشابه خاصی با علاقمندان پرشور در ترکیه دارند و تمام اقشار جامعه از هر صنفی طرفدار فوتبال هستند.البته هواداران تراکتور مشتاقانه آماده آغاز لیگ هستند.

وی افزود: هواداران تراکتور یکی از پرشور‌ترین و علاقمند‌ترین تماشاگران جهان هستند که به تیم خود تعصب بالایی دارند و همین موضوع مسولیت سنگینی را روی دوش ما می‌گذارد.می‌خواهیم و مجبور هستیم تراکتور را به شرایط خوبی برسانیم و به عناوین مهمی برسیم.به همین منظور برای به دوش کشیدن این مهم دو شانه کافی نیست و باید چند انسان مسئولیت پذیر شما را یاری کند.البته ما از کادر خوبی سود می‌بریم و تا الان حمایت خوبی از ما شده است.فوتبال بازی است که هر نتیجه امکان دارد درآن رقم بخورد و ما می‌دانیم که در این فصل با وجود هر نتیجه‌ای باید به پایان مسیر فکر کنیم.

سرمربی اسبق گالاتاسرای درمورد تیم‌های پایه و آکادمی‌های فوتبال در ترکیه اظهار داشت: در ترکیه استعداد وجود دارد و کارهای مهمی در جهت  پیشرفت استعداد‌ها انجام شده اما رشد و پرورش ستاره و پدیده در چند سال اخیر منفی بوده است.برند و ارزش فوتبال ترکیه متاسفانه در درجه پایین قرار گرفته و این امری است که با توجه جدی به فوتبال پایه درست می‌شود.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا