اخبار ورزشیفوتبال ایران

دنیزلی: تیمی را بردیم که هر سال قهرمان می شد

سرمربی تیم تراکتور گفت:ما تیمی را بردیم که هر سال قهرمان می شد، من قبلا در پرسپولیس کار کردم و به هر حال جو این بازی به شکلی بود که برای هر دو تیم کار مشکل شده بود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور تبریز بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری بعد از این بازی گفت: امروز با یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر مسابقه دادیم. برای ما این ۳ امتیاز خیلی مهم بود. این ۳ امتیاز نظر ما را در راه نباید تغییر دهد چون راه طولانی داریم.

* تیمی را بردیم که هر سال قهرمان می شد

وی ادامه داد: جو ورزشگاه امروز عالی بود. تماشاگران ما امروز شاد شدند. بازیکنانم هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از آنها تشکر می کنم. ما تیمی را بردیم که هر سال قهرمان می شد. من قبلا در پرسپولیس کار کردم و به هر حال جو این بازی به شکلی بود که برای هر دو تیم کار مشکل شده بود. امروز بازی نبرد تاکتیک ها بود. ما امروز بازیکنان مصدومی هم داشتیم. ما آخرین بازی پرسپولیس را آنالیز کردیم. امروز بازی می توانست مساوی تمام شود البته این بازی ها همیشه سخت است. از این به بعد و بعد از تعطیلی لیگ راه درازی خواهیم داشت.

*برد حق ما بود

سرمربی تیم تراکتور در خصوص اینکه شما گفتید بازی می توانست مساوی شود و آیا برد حق تراکتور نبود افزود: برد حق ما بود اما در فوتبال همیشه عدالت اجرا نمی شود. امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما گاهی در یک لحظه گل می خورید و بازی مساوی می شود. در نیمه دوم موقعیت هایی داشتیم اما گل نشد. در هر حال این ۳ امتیاز برای ما خیلی با ارزش است.

*بازیکنانم اشتباهاتی داشتند اما آن را جبران کردند
دنیزلی درباره اینکه بازیکنان باتجربه تیمش اشتباهاتی داشتند و تعویض ها به خاطر مسائل تاکتیکی بود یا اشتباهات فردی تصریح کرد:  در فوتبال اشتباهات فردی هست اما تعویض های ما برای اشتباهات بازیکنان نبود و بلکه تاکتیکی بود. امروز بازیکنانم اشتباهاتی داشتند اما آن را جبران کردند. استراتژی ما برای بازی امروز خیلی مهم بود که با چه کسانی را بازی را آغاز کنیم و با چه کسانی بازی را تمام کنیم.

* از هفته پنجم تیم ایده آلم را نمایش می‌گذاریم

وی در خصوص اینکه گفته بودید که تراکتور ایده آل را از هفته پنجم می بینیم اظهار داشت: تیم من از تیمی که مد نظرم هست دور است اما ان‌شالله از هفته پنجم فوتبال دلخواهم را به نمایش می گذاریم. تیمی  داریم که ۵۰ درصد آن تغییر کرده و مدت کمی است که بازیکنان بخواهند با هم هماهنگ باشند. وقتی این را می گفتم حرفم از برد نبود بلکه منظورم این بود که از هفته پنجم به بعد بازی بهتری را انجام می دهیم.

* شاید دید کالدرون درست باشد

سرمربی تیم تراکتور درباره اینکه کالدرون گفته بود که تفاوت دو تیم در این بازی فقط صحنه گل بود افزود: به هر حال هر کسی می تواند به این بازی متفاوت نگاه کند. از یک دید شاید حق با او باشد چون دو تیم رقابت تنگاتنگی داشتند. اگر از این دید ببینید که نتیجه عادلانه در این بازی چه بود گل تراکتور عادلانه بود. این را از یاد نبرید که پرسپولیس ۳ سال قهرمان ایران شده و این برد برای ما خیلی مهم بود.

* میمبلا بازیکن جالبی است

دنیزلی در مورد اینکه بازیکنان خارجی تیم تراکتور را چطور می بینید ادامه داد: تا جایی که من دیدم تا آخرین نفس جنگیدند. میمبلا بازیکن جالبی است و تماشاگران تراکتور گل های خوبی را از او شاهد خواهند بود. کوین هم اولین بازی خودش را انجام داد. البته اشتباهاتی در زمین داشتند و باید دید در آینده چه کارهایی خواهند کرد.

*در پست موسوی رقابت تنگاتنگی وجود دارد

وی در خصوص نبودن احمد موسوی در این بازی هم ادامه داد: در آن پست رقابت تنگاتنگی وجود دارد اما موسوی هم شانس بازی را دارد اما از کارکرد او خیلی راضی هستم. امروز ما تیکدری را برای ترابی مناسب دانستیم و او در پست موسوی بازی کرد.

* از عملکرد مهاجمان راضی هستم

سرمربی تیم تراکتور در ادامه نشست خبری خود درباره اینکه مهاجمان خوبی دارید اما تمام کننده های خوبی نیستند و با وجود تعطیلی لیگ برتر چه برنامه ای دارید تصریح کرد: من از بازیکنانی که در خط حمله بازی می کنند استفاده می کنم و از عملکرد آنها راضی هستم. این انتظار را ندارم که یک مهاجم حتما گل بزند بلکه کل تیم باید گلزنی کند اما به هر حال شانس مهاجمان برای گلزنی بیشتر است. برای گل زدن تلاش می کنیم و راه های بهتری را پیدا خواهیم کرد.

* مشکلی که داریم این است که نمی دانیم هفته سوم چه وقت است

دنیزلی درباره برنامه تراکتور در تعطیلات لیگ افزود: تیم را ۳ روز تعطیل می کنیم تا استراحت کنند چون حق این استراحت را دارند. مشکلی هم داریم و آن این است که برنامه مشخص نشده و نمی دانیم هفته سوم چه زمانی برگزار خواهد شد. امسال از این بی برنامگی ها زیاد بوده است. زمانی که با تراکتور قرارداد بستم قرار بود بازی ها ۴ هفته قبل انجام شود اما با تاخیر روبرو شد. ۳ هفته بازی ها دیرتر برگزار شد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا